Kreeg net een email vd fokker van mijn zwarte paard:

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Mytens_oud

Berichten: 4184
Geregistreerd: 20-03-01
Woonplaats: omgeving Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-08-01 17:42

Hallo Francis.

Mijn naam is karin van Veldhoven en ik ben de fokker van de Gala merrie welke jij op de site van Zangersheide genoemd hebt. Ik heb haar als veulen verkocht en ben heel benieuwd hoe zij het gedaan heeft. Ik heb de moeder en nog enkele afstammelingen van haar. Laat mij zo spoedig mogelijk iets weten. Je kunt mij ook bellen. Tel. in Nederland 040........

Groetjes Karin.


Echt leuk ofniet Haha!

Hoofd AMF.
ik heb er 1, een chocolad met wit katertje,
Gizmo !! Mijn icon is zijn vader.


Mytens_oud

Berichten: 4184
Geregistreerd: 20-03-01
Woonplaats: omgeving Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-08-01 17:40

Hij is verkocht Huilen Huilen , ze wilden hem terug kopen eerst gaat hij de psort in over een jaar met Wil Schellekes of Kyra Aaldering en later de fokkerij in, een volle zus loopt bij Wil Schellekes Internationaal 150m. (springen dus).
Ik heb de moeder gezien met het cavalier veulen Kwijl . En een half zus die 5 jaar is.

Hoofd AMF.
ik heb er 1, een chocolad met wit katertje,
Gizmo !! Mijn icon is zijn vader.

Mytens_oud

Berichten: 4184
Geregistreerd: 20-03-01
Woonplaats: omgeving Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-08-01 17:56

jep ik had hem niet vd fokker en ze waren hem uit het oog verloren maar viavia zijn ze erachter gekomen dat hij bij stond (via internet) en ze wilden hem persee terug en eigenlijk wilde ik hem nog niet verkopen maarja..........ach hij is weer terug bij het ouderlijk huis, en gaat er voorlopig niet meer weg ivm sport en fokkerij. ach misschien kan ik ooit een veulen uit mijn merrie kopen over een paar jaar....

Hoofd AMF.
ik heb er 1, een chocolad met wit katertje,
Gizmo !! Mijn icon is zijn vader.

Mytens_oud

Berichten: 4184
Geregistreerd: 20-03-01
Woonplaats: omgeving Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-08-01 17:35

ohhh ik ben afgelopen vrijdag geweest.......Zat bij het concours van Valkenswaard van Jan Tops in de buurt, en ben onderweg ook nog ff in Moer Gestel geweest.

Hoofd AMF.
ik heb er 1, een chocolad met wit katertje,
Gizmo !! Mijn icon is zijn vader.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Anna_98, Astrid_Brann, Googlebot, kionasuppie, Riviera87, Wijzig123 en 143 bezoekers