wjerdo gedraagde zich WEER als een EZEL! :D

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
paardengek!!!

Berichten: 1601
Geregistreerd: 02-05-01
Woonplaats: Roermond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-01 14:24

Deel 2 *LOL* van "wjerdo gedraagde zich als een ezel" <LOL>

Nou, als je deel 1 hebt gelezen dan snap je dit ook denk ik wel, maar goed;

Gisteravond weer Wjerdo gereden, ging hartstikke goed, en ik kreeg hem zelfs in galop aan de teugel (hele prestatie voor mij EN Wjerdo *LOL* ) maar later, toen ik wjerdo zonder zadel ff ging uitstappen, gingen Lara op Florenske en Janine op haar Jumbo Florenske en Jumbo op stal zetten en Lara ging Youri halen. (volg je het nog? Verward *LOL* Knipoog ) Ze hadden de paal open laten staan (de "deur" van de bak) en ja hoor, hoe had ik kunnen denken dat wjerdo braaf zou stappen.... Na ja, Wjerdo racede de bak dus weer uit, racede naar boven, en knalde zo tegen de kont van Florenske aan. Gelukkig kon hij er niet langs omdat Lara en Janine naast elkaar reden en daarnaast stonden weer auto's. Ik had inmiddels al de schrik te pakken, want was er al bijna afgevlogen zo zonder zadel, maar Lara geeft hem toch een tik (onder tegensputter van mij (heb geen zin om eraf te vliegen)) en hij rent weer naar beneden. Bijna beneden keert hij zich weer om en doet ie weer hetzelfde en Lara geeft hem nog een hardere tik(ken!). Rent ie weer naar beneden maar nu staat lara voor de opening van de bak. Ik moest Wjerdo laten racen en galopperen totdat hij rustig was. Nou, ik dacht, eindelijk, hij is weer rustig, maar neeeeeeeee hoor, Wjerdo raced bijna Lara omver, maar (GELUKKIG!!!) had Lara een zweep bij zich en kon hem afschrikken (GELUKKIG!!!!!!!!!!!!). Toen werd hij weer rustig en kon hem weer gewoon uitstappen. Schijnheilig

*zucht* *zucht* Frusty

Gr. PG!!! Haha!

Waventy

Berichten: 5284
Geregistreerd: 22-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-01 15:54

Ja dat was me ff heeeeeeel link. Was ik bijna Mouse.

Maar oke, dat is dus de Wjerdo die ik bedoel Haha!

coco

Berichten: 2140
Geregistreerd: 25-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-01 16:12

Pff dat kan nog best gevaarlijk zijn.
Hopelijk kan je het hem nog een keer afleren.

Waventy

Berichten: 5284
Geregistreerd: 22-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-01 16:33

hij is dan net als een blok beton, dus ik denk dat dat niet gaat coco