Nieuwe pony gekocht !!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Mika

Berichten: 1233
Geregistreerd: 03-07-01
Woonplaats: Drenthe

Nieuwe pony gekocht !!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-05-03 00:36

Vorig weekend waren we al wezen kijken naar een pony, maar omdat er nog niks echt zeker was, en ik eerst wilde overleggen met mijn meninstructeur heb ik er nog niets over op bokt gezet.
Maar vandaag zijn we weer wezen kijken en rijden en hebben we de pony gekocht en gelijk meegenomen naar huis. Er is een proefperiode afgesproken tot eind juni, maar eigenlijk ben ik niet zo bang dat het niet goed zou komen. De pony is nog wat nerveus, maar verder super braaf.
Het is een 6 jarige ruin, fell pony en hij heeft Kerbeck Comets Fire, kortweg Fire genaamd.
Ben er hartstikke blij mee en hoop echt dat dit de pony is waarnaar ik op zoek was, het is een scheetje om te zien en hij is zo superbraaf betuigd, eindelijk heb ik hopelijk het paardje waarmee ik met plezier ga mennen!

Foto's volgen zo gauw mogelijk, maar mijn digitale camera is in de usa, samen met mijn buurmeisje, zij vliegt donderdag met de paardjes vanuit de usa naar schiphol als groom.....*spannend*

Kijk op mijn website om meer te weten te komen over mijn paarden!



Mika

Berichten: 1233
Geregistreerd: 03-07-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-05-03 14:53

Bedankt allemaal voor jullie reacties, ben heel erg blij met Fire, we hebben best nog wat tijd nodig om aan elkaar te wennen, maar ik heb er alle vertrouwen in dat het goed gaat komen!
Het is gewoon een schatje, al is hij nog wat "bang" voor onverwachtse bewegingen, en nog niet echt op zijn gemak, maar dat is ook niet zo raar natuurlijk.....

Kijk op mijn website om meer te weten te komen over mijn paarden!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AnnickT, Gee, SemrushBot en 151 bezoekers