Doc A Tari misschien laten inslapen!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

DiamondCheckers
Berichten: 1724
Geregistreerd: 22-03-02
Woonplaats: Thief River Falls, Minnesota, USA

Doc A Tari misschien laten inslapen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-05-03 05:18

Doc A Tari is onze quarter-horse hengst van 21 jaar oud. Doug had hem 10 jaar geleden gekocht van iemand die hem helemaal naar de knoppen had gebracht. Doc komt van een hele goeie bloedlijn, zijn vader was Doc Tari. Doc had altijd al problemen met zijn benen en heupen. Met het ouder worden is het alleen maar erger geworden. Vandaag hebben we hem opgehaald van bij Doug zijn vader. Hij heeft zoveel last met het lopen dat we hebben besloten hem nu gewoon op stal te zetten en in de dag in de ronde bak. Ik smeer ook dagelijks nu zalf op zijn knieen, het is een spier zalf. Vandaag was ik met Doug aan het praten en hij denkt dat Doc er niet meer zal zijn in juli. Net als DC is het niet de moeite waard om hem te houden terwijl hij pijn aan het lijden is. Vind het wel heel jammer want het was een hele leuke en lieve hengst! Huilen

Some love last a lifetime...Some love last forever!!!
http://www.freewebs.com/martellstables
Profiel is weer aangepast!!


DiamondCheckers
Berichten: 1724
Geregistreerd: 22-03-02
Woonplaats: Thief River Falls, Minnesota, USA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-05-03 19:42

Ik heb mijn DC verloren op 26 april van dit jaar. Wij hadden een grote band met elkaar. Doc ken ik nog niet zo lang maar ik vind het zo erg voor Doug die hem toch al meer dan 10 jaar heeft. Doc is een hele lieve hengst die geen vlieg kwaad zou doen. Vind het best allemaal maar zielig hoor! Huilen

Some love last a lifetime...Some love last forever!!!
http://www.freewebs.com/martellstables
Profiel is weer aangepast!!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Tinkermuts en 148 bezoekers