Dikke pret! Instructeur van paard gevallen.

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Shiloh

Berichten: 19783
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Dikke pret! Instructeur van paard gevallen.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-03 18:44

We waren op buitenrit gegaan, en dit weekend was het op de manege paarden weekend, dus alle paarden en e pony's waren mee op dat weekend. Oftewel alleen de fjordjes d en c ponytjes waren er nog...

toen is oscar mijn instructeur op zo'n haflinger gegaan odisse heet die. Het was echt een super rustige maar super gezellige les. Maar we liepen dus zo kei rustig in draf over zo'n padje.

En zo'n meisje over mijn les had het zo met mij over mijn vriend. En opeens draait oscar achterom en zegt tegen dat meisje. "Maar diana jij hebt toch ook een vriend?" Toen SCHROK odisse, (de superbrave makke niet schrikkende haf ooit!) van een 'sabeltanttijger achter een bosje' of zo... dus die staat heel plots stil, en draait opzij, waardoor oscar zijn gewicht verloor. BOEM daar lag hij ineens!

Ik kon mijn lach echt bijna niet inhouden, maar ik had echt zoiets van, eerst maar even kijken of hij niks heeft. Maar toen ik hem zelf hoorde lachen, kon ik mijn lach echt niet meer houden hoor. Ik denk dat we echt gewoon nog 5 minuten lang in een deuk hebben gelegen.

Oscar zo op een gegeven moment... "Oh nou moet ik even tellen hoor, dat is al weer zo'n .......... ........... ............ 10 jaar geleden!"

Echt zo melig, ik heb nu al zin in de chocolade bol die we volgende week (als het goed is, dat hoort!) gaan krijgen Vingers aflikken

Antoinette

Berichten: 9566
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-03 19:57

Oooh wat ben jij gemeen zeg!! Knipoog En nu kan heel bokt het lezen ook nog..
toch leuk om eens te zien, het beste vermaak is leedvermaak Clown

ivar

Berichten: 579
Geregistreerd: 29-09-01
Woonplaats: hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-03 19:59

Hi hi dat is mij vorige zomer ook overkomen. We gingen met een groep een lange buitenrit maken en ik ben dus de instructeur. Met mijn brave jonge paard voorop over de hei en langs de koeien. Alles ging oke totdat er een kalfje opstond. Ik zei nog tegen de anderen wel teugels op maat houden hoor want je weet maar nooit en ....................... ja hoor daar ging ik. Jonge paard schrok van een kalfje wat opstond en ik lag met mijn "dikke" reet in het gras. Iedereen natuurlijk volledig plat van het lachen. Dat heb ik dus nog maanden moeten horen.

AmyII

Berichten: 7543
Geregistreerd: 22-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-03 19:59

Oh wat heerlijk! dat wil ik ook! en die choclade bol mag erbij, maar die val van je instructeur! heerlijk! Ik zie eht al voor me, ik zie vincent al in eht bos in de modder naast euhm... een van die liefste pony's van de manege liggen ghehehe Haha!

Shiloh

Berichten: 19783
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-03 20:10

ow het was echt zo grappig, ik moet nog lachen als ik er aan denk!!! geweldig gewoon! en dan nog niet eens tijdens een mega serie bokken! nee gewoon omdat ie stil staat! Tong uitsteken

we kwamen zo terug op de manege, en er stonden een paar van die mensen met eigen paarden heel vreemd te kijken echt zo van.... "Oscar.... OP ODISSE Verward:?:?:?" oscar liep dus verder, toen moest ik er dus langs, ik zo fluisteren! "Hij is er nog afgevallen ook! " Tong uitsteken:P die vrouw/... "Echt Verward ????... GEWELDIG!"

super gewoon...

Fleury

Berichten: 5460
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-03 20:11

Hehe, ik was ervandaag niet bij jammer genoeg (ben vanmiddag terug gekomen uit Rome dus heb 2 weken niet kunnen rijden) maar volgende week ben ik er hoor! Voor die chocoladebol!

axeltje

Berichten: 2755
Geregistreerd: 16-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-03 20:27

Haha geweldig lijkt me dat! Gelukkig kon ie er zelf ook om lachen Haha!
Wij hebben wel eens gehad met een buitenrit dat we langs een varkensstal moesten. Toen zeiden de 2 begeleiders dat we op moesten letten want door die geur kunnen ze wild worden ofzo. En ja hoor wie werden wild..hun paarden. Die van ons waren zo mak dat ze er gewoon langs sjokten!
Maar dit is natuurlijk helemaal geweldig!

Kimmes

Berichten: 12818
Geregistreerd: 08-01-03
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-03 21:22

Hahaha erg leuk Haha! .Lijkt me helemaal geweldig om daar bij te zijn. }> En hou hem aan die chocolade bol hoor.Daar probeert altijd iedereen onderuit te komen.Dat van die sabeltandtijger vond ik ook erg grappig;ik heb het altijd over wolven,maar dit is eigenlijk ook erg leuk.

haike
Berichten: 13519
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-03 15:01

Haha erg leuk!!

Dat hadden wij vorig jaar met ponykamp in de drunense duinen. Een begeleider zei dat hij wel van die steile berg af durfde, wij reden liever een beetje om. Zijn zoontje moest met zijn B-pony natuurlijk ook perse mee, vader zei dat hij dat niet kon, maar na veel zeueren bij zijn vader kreeg hij zijn zin. Dus, iedereen stond beneden te wachten, komen ze die heuvel af. Zoontje hartstikke goed, vader valt, dat was echt zoooo leuk!!! Hij is trouwens ook onze springinstructeur, echt leuk!!

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 132050
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-03 15:33

Kun je wel he, een beetje leedvermaak vieren over mijn naamgenootje Knipoog
Nee bokkers, ik was het niet Schijnheilig

RockyLover

Berichten: 4764
Geregistreerd: 09-08-02
Woonplaats: Hillegom

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-03 18:43

hahaha wat grappig Lachen ik zou het wel willen zien Knipoog

SuperRoos

Berichten: 7840
Geregistreerd: 27-04-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-03 21:19

lachu

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-03 21:44

Haha, ik zou er dan spontaan ook afgerold zijn, van het lachen uiteraard. Is me al eens overkomen, en ik doe het waarschijnlijk zo weer... Mèn...
Overigens is van je paard lazeren geen schande, ik doe het ongeveer elk jaar. Aangezien het nu toch al meer dan een jaar geleden is (laatste keer was heftig!), vrees ik dat ik weer aan de beurt ben. Misschien toch maar tijd voor een rust periode? Niet springen (is heel auwie, heb ik al vaker gedaan), niet naar t bos, mobiel in m'n zak, bodyprotector aan en vooral NIET LACHEN! Haha!