Weer een nieuwe aanwinst

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Belker

Berichten: 15258
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Weer een nieuwe aanwinst

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-05-03 22:30

Jawel vandaag weer een nieuwe new forest pony gekocht. Gwenn is voor tijdelijk en is voor mij ook te klein. Na de keuring gaat Gwenn de verkoop in. Tegend ei tijd wil ik wel weer wat anders en wat groters op stal hebben staan. Ik was dus al zoekende op internet. 1 pony sprak me erg aan. Aangezien kleur weingi zegt vond ik de schimmel kleur geen probleem. OOk de afstamming was wel geod sportbloed, werd mij verteld. Verder was hij 1.43 hoog en net 3 jaar en 1,5 maand jong Haha! . Hij was al zadelmak.
Toen we het dorp inreden zag ik ergens een schimmel in het land staan en die vond ik wel leuk. Wat bleek, dat was nou net ons schimmeltje Haha! .

In ieder geval. We hebben hem los zien lopen, we hebben hem met een 10 jarig meisje gezien en ik heb hem ook even gereden. Alles wat er gebeurde was goed. Hij is heel lief en heel nuchter. Gewoon een hele brave pony. We hebben hem dus oo kgekocht. Volgende week ahlen we hem op en dan zetten we hem in friesland op het land. Kan hij mooi nog wat doorgroeien.
We zijn er heel blij mee. Net zoals Senator van Katja gewoon een heel braaf en nuchter beestje.


Belker

Berichten: 15258
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-05-03 07:19

Mayo schreef:
Gefeliciteerd!!! Leuk hoor! Heb je hem ook laten keuren? Of moet dat nog gebeuren?

Ben wel benieuwd naar foto's hoor! Haha!

Ik keur niet. Ik sta niet achter een klinische keuring. Dat is te beinvloedbaar door een DA. De prijs waar ik ze voor koop kan ik ook niet echt op stuk lopen.

Voor foto's zie mijn profiel zou ik zeggen. ik heb er ook al opgezeten maar dat zijn foto's uit de Katja categoeir, iets te korte beugels waardoor het beeld vertekend. Haha!

Belker

Berichten: 15258
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-05-03 07:56



Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Durquia, ejkge, Risxx, Sterrenpony en 13 bezoekers