Paris ma cherie!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
FaithLover
Berichten: 94
Geregistreerd: 20-04-03

Paris ma cherie!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-03 21:28

haaallllo! ik ben net terug van een (lange) werkweek Parijs.we hebben enorm veel gelopen en gedaan, en mn vriendin werd helemaal gek van mij omdat ik de hele tijd zat te 'zeuren' (volgens haar) dat ik Faith zo miste(geen woord gezegd over mn ouders! Haha!) nou, daarnet reden we even 'langs' (knuffel knuffel) en ze werd net gelongeerd.ik riep haar, en keek gelijk heel blij! (yesyes) toen heb k haar helemaal plat geknuffeld, en heeft ze me bijna omgegooid in de modder ( das nou echte liefde Knipoog)
ik heb haar echt zo erg gemist!! en morgen ochtend kan ik haar weer in mn armen sluiten!(jaja je ziet het goed maar een werk WEEK, geen 5 maanden) haha! toen k zag dat ze gelongeerd werd en ik keek naar haar ( ze was wel vervelend) dacht ik weer, voor de duizendste keer, was is ze toch mooooi!!
=xxx= roos

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-03 21:39

Fijn is dat he, ik kan ook niet echt zonder mijn paardjes, ik mis ze ook altijd ontzettend en het doet mij ook veel ze weer te zien.

karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37242
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-03 13:49

Zo zie je maar weer wie belangrijker is Tong uitsteken O ja hoe was Parijs eigenlijk

DunjaR
Berichten: 3404
Geregistreerd: 12-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-03 14:16

Ojee ik ga in augustus 2 weken met vakantie en dat is nog nooit gebeurt sinds ik hem heb krijg ik dit ook...???

Ik blijf thuis denk ik...nee ik wil effe eruit ik neem hem gewoon mee Lachen

xtostarlight

Berichten: 9230
Geregistreerd: 03-02-03
Woonplaats: Best/Boskant

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-03 18:23

heey ik zat ma di en woe ook in parijs, toevallig
waar zat je ergens? ik in zo'n superachterbuurt bij het station.

FaithLover
Berichten: 94
Geregistreerd: 20-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-03 19:25

ja kweenie pecies!!!maare feet was wel supervervelend toenk trug kwam!@!! haha xxx

xtostarlight

Berichten: 9230
Geregistreerd: 03-02-03
Woonplaats: Best/Boskant

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-03 22:12

haha das grappig, starlight was ook echt super aan het klooien
en ik had maar 3 dagen niet gereden, dat gebeurde in het begin wel vaker, maar nu ik bijna elke dag rij hoef ik zoiets niet te proberen, haha