schimmelborstels

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-01 19:03

vandaag wou ik me poetskist en borstels schoon gaan maken en toen keek ik waren beide me zachte borstels beschimmeld omdat me poetskist van binnen nat van (buiten laten staan open, in de regen Haha! ) jech toen goed met glorix gewassen en gedroogd. zag er zo vies uit hebben jullie dat ook weles gehad?

Manon

Berichten: 5495
Geregistreerd: 25-06-01
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-01 20:55

Oja, dat heb ik ook wel eens. Gewoon in een sopje gooien. Ik was mijn borstels regelmatig, even alle troep eruit spoelen. Tip: laat nooit je proevenboekje in de regen liggen. Dat heb ik dus wel gedaan en hij is super ranzig geworden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-01 20:58

Citaat:
Tip: laat nooit je proevenboekje in de regen liggen. Dat heb ik dus wel gedaan en hij is super ranzig geworden.



ja dat is echt Misselijk ik heb nu dus een "mooi-weer-boekje" en een "slecht-weer-boekje" Haha!

Manon

Berichten: 5495
Geregistreerd: 25-06-01
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-01 21:02

Het was gelukkig wel mijn oude proevenboekje met die Anky omslag. Hij is helemaal groen en bruin ingetrokken. Echt heel smerig. Misschien kan ik hem wel inscannen.

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-01 22:25

ja vies 1 voordeel: heb geen proevenboekje. ik vergeet altijd dat me poetskist dicht moet voor de regen, vandaar die schimmel denk ik