wens mij sterkte!!!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
mazzeltje

Berichten: 4510
Geregistreerd: 12-05-03
Woonplaats: Leersum; Latoy in Amerongen, Jip aan het Leersumse Veld en Door in de opfok in Doornspijk!

wens mij sterkte!!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-05-03 08:38

ik doe de school voor homeopathie in amersfoort (richting dieren) en heb zometeen mijn eerste tentamen, brrrrrrr, dus ik kan wel wat positieve energie gebruiken, dus als je daar wat van over hebt stuur het mij dan maar!!!! ik was al om 6.15 uur opgestaan om nog te leren, nou een uurtje heb ik nog wat doorgekeken maar toen hed ik echt geen zin meer, slaat ook nergens op eigenlijk!!! nou, ik vertel jullie vanmiddag wel hoe het is gegaan!!!!



mazzeltje

Berichten: 4510
Geregistreerd: 12-05-03
Woonplaats: Leersum; Latoy in Amerongen, Jip aan het Leersumse Veld en Door in de opfok in Doornspijk!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-05-03 17:09

nou, ik geloof dat het wel goed gegaan was, ik hoop wel dat er een voldoende in zit, ik was vanmiddag ineens zo moe dat ieffies naar bed gegaan was...en eigenlijk ben ik nu nog duf, ik ga zo lekker naar mijn paard weet niet of ik ga rijden maar dan ben je toch altijd zo weer opgeknapt!!!
morgen ga ik lekker met haar naar het bos, voor het eerst helemaal alleen, alhoewel dat rijden zie ik niet tegen op, maar alleen in-en uitladen....vroeger was ze nl. onlaadbaar, maar na eindeloos oefenen ga ik het nu dus proberen, dat is dus ons volgende examen, haha
volgende week endurance laag soeren, dus morgen laatste trainingsrondje!!! ik heb er wel zin in, doei allemaal!!

mazzeltje

Berichten: 4510
Geregistreerd: 12-05-03
Woonplaats: Leersum; Latoy in Amerongen, Jip aan het Leersumse Veld en Door in de opfok in Doornspijk!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-05-03 17:58

alles goed gegaan!!! ik was al heel vroeg op stal vanochtend want ik wou weg voor de paarden naar buiten gingen, anders heb ik een heelboos paard nl., zij wil dan mee naar buiten!!! trailer aangekoppelt, paard floep er in, ja ja, helemaal alleen. Naar Leersum gereden ong. 40 minuten als je de trailer bij je hebt en ik zat om precies 2 minuten over half 9 vanochtend op mijn paard in het bos, opzadelen ging goed in mijn eentje, en dat voor mijn zenuwleier...lekker een uur of 3 gereden en daarna weer zo de trailer ingelopen, wat een wonder!!!! groetjes, Saskia

ps. en helemaal geen regen gehad ook nog!!!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Clien_, Esther_r20, Juniores, Kopmeeuw, Maaaarije, Miriam91, Raineri, swartbeessie, Vagabondo en 127 bezoekers