mijn wedstrijverslagje...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Maatje02

Berichten: 1175
Geregistreerd: 18-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-01 15:25

he Wendy, mooie punten hoor!
Ik ga misschen op zondag kijken in Kootwijk, beetje afhankelijk van het weer, mar heb verder niets te doen Lachen

Weet je..? Er was nog iets heel toevalligs n.a.v. je bericht.. Ik ging ff kijken op de NBVR-site, zie ik op de eerste foto ( bovenaan) een bekende kop..
ik ff lezen, is dat idd Wilco Kats, mijn middelbare school vriend!!
Ik ging heel veel met hem om toen, omdat hij z'n pony hier in de buurt had staan en soms reden we samen. na havo 4 is 'ie gestopt me school, hij is ook ergens anders gaan wonen en voor anderen gaan rijden.
Ik heb heb sindsdien nog 1 keer gezien op een concours in de buurt, maar verder al jaren niets meer van hem gehoord/gezien.
Grappig dat ik 'm nu op die site zie staan zeg Lachen !!
Zou wel ens willen weten war ik 'm kan bereiken om weer 'es bij te praten?!



Maatje02

Berichten: 1175
Geregistreerd: 18-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-01 21:19

thanks!
Ik las later bij de uitslagen dat hij iig ook in het Z2 meedoet, misschien dat ik anders die dag
(maandag dacht ik) ff ga kijken. heb toch nog vakantie en heb die zondag en maandag niets bijzonders te doen Lachen

btw, klopt het dat jij tegen Gerald .. moet, da's toch waar Maaike van hier de paarden verzorgt..?
grappig, niet alleen een boktmeeting, maar ook een bokt-concurrent *LOL*

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: ImkeTarek, Laj1, Luna_Rose, manonutjuh, miicchhellee, sterregoud en 134 bezoekers