Zucht.....kopen,niet kopen of andere oplossing??

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

holly
Berichten: 8840
Geregistreerd: 26-09-02

Zucht.....kopen,niet kopen of andere oplossing??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-05-03 04:49

Ik kan niet slapen.
Omdat ik me niet zo lekker voel,maar ook omdat ik ergens anders ben met mijn gedachten.
Om precies te zijn bij een merrie................

Een half jaar terug was ik voor een vriendin op zoek naar een paard.
Bij het tweede adres een mooie donkerbruine merrie gevonden.
Tevens had deze man nog een andere merrie staan,mar die was qua kwaliteit te hoog gegrepen voor mijn vriendin.Ik vond het echt een super mooi paard en stond er dan ook fijn bij te kwijlen Kwijl
Nu een half jaar later zoek ik weer voor iemand een paardje en heb ik deze man weer gemaild wat hij heeft staan(heeft vaker paarden te koop)
Tussen neus en lippen door ook even gevraagd naar de merrie die ik zo gaaf vond.Jawel hoor,hij heeft haar nog,maar ze is niet meer te koop.BALEN
Hij had haar terug getrokken uit de verkoop(goede redenen)
Na wat heen er weer gemail,gaf hij aan de merrie wel aan me te willen verkopen maar alleen als hij zeker wist dat hij haar terug kon kopen mocht ik ooit over verkopen nadenken.Tja wat nu???????? Verward Ik heb eigenlijk geen plek,maar zou haar dolgraag hebben.

Wij hebben 2 ruinen en 3 hengsten lopen.De 2 ruinen en 1 hengst gaan ongeveer rond oktober verhuizen en krijgen een mooie stal aan huis Kwijl Het 2de hengstje staat te koop en het 3de kleinste hengstje blijft lekker hier maar dan zal er wel een casteratie komen denk ik.Dus eer ik plek heb is dat pas zo rond oktober.(hengsten en merrie gaat nu eenmaal niet)

Maar goed ik heb nu de kans en wie weet straks niet meer Huilen ....
Tja wat doe ik dan he???
Nu is mijn vriend hard voor me aan het denken en komt met de raarste ideeen omdat de man het moeilijk vind het paard te verkopen,zoals,
-mede eigenaar.
-hij blijft eigenaar maar paard komt bij mij.
-proberen of ik over een half jaar kan kopen en dus hopen dat die man zolang wacht.
-of niet kopen en hopen dat er ooit nog eens zo'n leuk paard langs komt,en dus lang zoeken.
Natuurlijk zou ik haar het liefst nu kopen maar dat gaat niet want er is geen plek,maar zijn ideeen zijn ook de gekste nog niet.(lief van hem om zo mee te denken voor me )
Hoe pak ik dit aan en overleg ik dit?
Oh het is echt moeilijk.Misschien zijn er nog meer mogelijkheden waar wij niet eens aan gedacht hebben,maar dit is dus wel iets wat me wakker houd.Wat is nu het beste?
Hoe pak ik dit aan?poeh wist ik het maar............


holly
Berichten: 8840
Geregistreerd: 26-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-05-03 05:45

ja dat is ook wel zo,maar zoals ik al zei doet die man haar niet graag weg en ik zoek een sportpaardje straks.Misschien valt er iets te regelen.Maar wat zou dat kunnen zijn en hoe begin je daarover?
Laat ik het anders zeggen,is het gek om zoiets voor te stellen?

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Rebecca, amaniblauw, ardanwan, bamisalami, Dartel, Fly_high, GoogleAdsense, Jet, Marcella, Mews, pearlie, Rijsa, sasja0705 en 120 bezoekers