"EIERSTOKTUMOR" van Jewel

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
irma

Berichten: 115
Geregistreerd: 29-03-02
Woonplaats: soest

"EIERSTOKTUMOR" van Jewel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-03 22:01

Ik schaam mij werkelijk dood. Toen Jewel erg ziek was, heb ik mijn klangzang geregeld op BOKT (medisch) geplaatst. Ontzettend veel steun, leuke en opbeurende berichten terug gehad.
Nu het zo goed gaat, verzaak ik eigenlijk deze goede berichten ook aan jullie door te geven. HET SPIJT MIJ Huilen

Hoe dan ook, nu zal ik jullie al het goede nieuws niet onthouden.
Het gaat vreselijk goed met Jewel. Het lijkt wel, nee het is zo, ze is aan haar tweede leven bezig. Ze is zo mooi! (vindt ik tenminste) En ik ben zo trots op mijn meisje, ze heeft puur karakter getoond. Ze heeft zo hard gevochten om beter te worden.
Ze is zo mooi aan het groeien. Echt tonrond zal ze nooit worden. Is haar bouw ook niet. Er komen zulke mooie rondingen aan haar lijf.
Meghann, mijn dochter, is haar al weer aan het berijden. Dit doet ze nu al bijna een maand. Alleen nog maar puur recreatief. Eerst was ze nog stijf in stap en draf. Nu is ze weer soepel. Behalve de galop. Daar is ze pas veel later mee begonnen, dus dat komt wel. Langszaam maar zeker komt er ook weer spieren op haar lijf. Haar benen zijn weer mooi slank. Het lijkt wel of die ziekte ook haar stofwisseling heeft beinvloed, want nu ze gezond is en haar wintervacht weg is, heeft ze ook een andere vacht gekregen. Anders als de jaren daarvoor. Het lijkt wel fluweel, zo zacht en mooi. Haar hoeven zijn ook anders, lijkt wel nieuw hoorn. Misschien ben ik gek, maar ik kijk nu met zulke andere ogen naar haar. Iedere verandering valt mij op. Iedere dag kan ik met plezier in mijn hart naar haar kijken.
Zo anders als voor de operatie. Toen kon ik alleen met mijn ogen vol tranen en pijn in hart naar haar kijken.
Qua karakter is ze brutaler geworden. Ze is assertiever geworden.

Als ik soms weer met mijn gezin en vrienden over die rotperiode praat, kan je me zo opdweilen. Wat een vreselijke periode.
Wij zijn ook blij dat wij de gok genomen hebben.

Ik ben ook erg blij met al die steun die ik van mijn omgeving en jullie bokkers heb ontvangen. Met sommigen heb ik nog geregeld goed contact.
En natuurlijk ook met Steffie, haar vorige verzorgster. Ik hoop haar ook spoedig in het echt te zien.

Pauline
Berichten: 12188
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-03 22:25

Citaat:
Nu het zo goed gaat, verzaak ik eigenlijk deze goede berichten ook aan jullie door te geven. HET SPIJT MIJ


Het zij je vergeven Knipoog
Wat geweldig dat het zo goed gaat, echt helemaal top! Eu, fotootje lijkt me op z'n plaats
En het is juist het mooie aan een forum als Bokt dat je elkaars joy and sadness deelt, dat vind ik echt heel gaaf.
Geef haar maar een dikke knuffel namens mij

Jola

Berichten: 2783
Geregistreerd: 28-01-03
Woonplaats: Kapellen (Belgie)

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-03 22:35

Hoi Irma, ik had het je al laten weten maar doe het lekker nog een keer: Toppie dat het zo super met Jewel gaat! Haha!
Enne....een foto lijkt mij ook wel wat Schijnheilig

AltijdLente
Berichten: 688
Geregistreerd: 22-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-03 22:41

echt heel gaaf voor je! de werkelijkheid van een eiegn paard hebben kan zo anders zijn dan de droom. soms denk je dat je hele wereld instort als het allleen al met je paard niet goed gaat! dan is het werelds als het weer goedkomt!
by the way ik schrok een beetje toen ik zag 'eierstok' en 'jewel' want de mijne heet ook jewel maar dat is een ruin! Verward Haha!

irma

Berichten: 115
Geregistreerd: 29-03-02
Woonplaats: soest

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-03 09:48

Die foto's zal ik jullie niet ontnemen. Alleen ik heb geen digi en geen scan.
Tenminste nog niet. Zodra ik het heb of iemand die mijn foto's wilt scannen, zet ik ze meteen op bokt.

AmyII

Berichten: 7543
Geregistreerd: 22-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-03 10:24

Wat goed voor je dat eth zo goed gaat met Jewel!
Heerlijk he, elke dag die veranderingen zien Haha!
ik ben erg blij voor jullie Haha!

Nintu

Berichten: 4304
Geregistreerd: 16-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-03 23:41

Ik ben écht zo ontzettend blij dat alles weer goed met haar gaat Lovers Lachen
Toen ik het eerste berichtje van je las dat Jewel eierstonkkanker had schrok ik me werkelijk kapot. Ik had nooit durven denken dat ze er weer helemaal bovenop zou komen, maar het is haar gelukt.

Ik ben zo blij dat Jewel bij jullie terecht is gekomen! Toen ik hoorde dat ze naar een handelaar ging was ik daar helemaal niet blij mee, wie weet wat er met haar gebeurd zou zijn. Maar betere baasjes dan jullie had ze zich niet kunnen wensen Lachen

Ik had dit topic helemaal niet zien staan, en heel toevallig had ik precies 1 dag erna een pbtje gestuurd hoe het met haar ging, hoezo toeval Party!!

En foto's zou ik ook wel graag willen zien natuurlijk Schijnheilig
En als ik een keertje langs kom (misschien al bij de Gooitmeeting?) dan maak ik zeker foto's!

Lautjuh123

Berichten: 5174
Geregistreerd: 20-10-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-03 09:16

wat geweldig dat het weer zo goed met dr gaat Haha!
heel veel succes met jewel!!!

Linda

Berichten: 3350
Geregistreerd: 26-11-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-03 10:39

Jeetje, wat een toeval. Gisteren zat ik nog aan je te denken en wilde je een pb'tje sturen. Ik ben heel erg blij dat het zo goed gaat met Jewel en ik hoop dat ik binnenkort een keertje tijd heb, zodat ik haar met eigen ogen kan bewonderen Knipoog

Melissa

Berichten: 5812
Geregistreerd: 23-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-03 17:58

wat super dat het zo goed gaat!
Als steffi komt, mag ik misschien dan een keer mee?
Ben erg benieuwd naar Jewel!

irma

Berichten: 115
Geregistreerd: 29-03-02
Woonplaats: soest

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-03 22:06

Natuurlijk Melissa, jij bent ook welkom. Sorry dat ik je niet eerder kon beantwoorden. Bij ons in Soest heerst weer de Avondvierdaagse koorts. Ik, als moeder, moest weer meelopen.
Maar erg leuk als je met Steffi meekomt.

deedee19

Berichten: 7931
Geregistreerd: 05-03-02
Woonplaats: Noord noord limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-03 15:09

Dat is toch gewoon super! Nog heel veel succes met haar.

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-03 19:37

Wat geweldig dat het nu zo goed gaat en ze er weer helemaal bovenop is gekomen!
Je woont op zich in de buurt, dus misschien maar eens meeten, en dan kan ik je foto's wel voor je scannen, ben ook wel benieuwd naar haar Haha!

irma

Berichten: 115
Geregistreerd: 29-03-02
Woonplaats: soest

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-03 19:48

Ook welkom!