Vandaag nappie naar utrecht gebracht

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
meisje

Berichten: 919
Geregistreerd: 10-02-02
Woonplaats: ijmuiden

Vandaag nappie naar utrecht gebracht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-03 21:47

Heb vandaag me napoleon naar utrecht gebracht
Nap is een dwergfries heb ooit een foto geplaats van em
Ze hadden daar gehoort dat ik zo'n paardje had en waren nieuwgierig naar em
Vooral toen ze hoorde dat die ongveer 5a6 jaar is
Want ze zijn daar onderzoeken aan het doen hoe het komt dat er zulke paarden geboren worden
En hun hadden nog nooit één gezien die ouder is dan 3 jaar
Dus heb em vandaag gebracht
Ze gaan em helemaal op de foto zetten en echt helemaal ondrzoeken
Niet open snijden of wat inspuiten wat dat wil ik niet maar dat zijn ze ook niet van plan
Ben benieuwt wat eruit komt dus hij staat nu op de uithof met een soort genootje Lovers
Ze hadden er nog twee staan een merrie en een hengstje
Nap staat nu met het merrietje lekker dag en nacht buiten en kan hem waarschijnlijk volgende week weer ophalen
Ben echt benieuwt wat eruit komt hoop natuurlijk niet dat hij blijkt wat ergst te hebben

mazzeltje

Berichten: 4510
Geregistreerd: 12-05-03
Woonplaats: Leersum; Latoy in Amerongen, Jip aan het Leersumse Veld en Door in de opfok in Doornspijk!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-03 07:18

wat moet ik me bij een dwergfries voorstellen? is het een klein gebleven, echte fries, of is het een soort lilliputteridee? ik had er nog nooit van gehoord, laat eens weten wat er uit gekomen is!!

Belker

Berichten: 15305
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-03 08:21

Jeetje, apart is dat. wel leuk. Mij benieuwen of ze er iets mee kunnen. Of er bijzonderheden uit de foto's komen.

Marije_jiplover

Berichten: 25318
Geregistreerd: 14-01-02
Woonplaats: Ergens onder de zon...

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-03 12:06

mazzeltje schreef:
wat moet ik me bij een dwergfries voorstellen? is het een klein gebleven, echte fries, of is het een soort lilliputteridee? ik had er nog nooit van gehoord, laat eens weten wat er uit gekomen is!!


Het is idd meer een soort lilliputter-idee.
Verelden jaar heb ik er een stelletje van in de wei zien staan (jaarlingen denk ik dat het waren) ook voor dat onderzoek.
Het lijf is min of meer een normaal paardenlijf, alleen zitten er veel te korte beentjes onder. ze zijn dus een beetje uit model.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-03 12:30

Leuk lijkt me dat, zo'n Fries! Maar ik heb toch liever een grote, stevige Fries hoor! Ben ook wel benieuwd wat er uitkomt!