spoortjes en roze dekjes mijn paard is homo

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
maartje538
Berichten: 92
Geregistreerd: 28-04-03
Woonplaats: herkingen

spoortjes en roze dekjes mijn paard is homo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-03 12:42

Jha mijn lieve papaver is niet zo voorwaarst meer na twee weken manege werk. En aangezien ik pas twee jaar gestopt ben en dus niet zo veel kui spieren meer heb om hem aan de teugel te rijden , dacht ik laat ik spoortjes gebruiken want bij een zweep vliegt ie door de bak . Dus ik der op met me spoortjes om nog nooit mee gereden . Eesrt vezeten zie zich maar gisteren ging ik in de buiten bak en liep ie zo gaaf dus was ik echt trost op hem. Had ik stiekenm spullen gekocht van me kleding gld roze dekje roze bandages halster en halster touw snoepies en handschoentjes dus ik naar me ma , ze vond het niet eens erg. Dus ik het dekje aan me pa laten zie zecht ik ga niet op een homo paard rijden hahaahah *LOL* . Dus ik tegen me pa hij is ook homo want hij os verliefd op okamier (ruin) we reden samen in de bak waren niet van melkaar afteslaan *LOL* Lovers haha rondjes om elkaar heen draaien enz. Ging ie z´n banketstaaf naar buiten hangen toen ik z´n hoefjes aan het schoon maken was. Nou ik weet nog steeds niet waneer die nou gekeurd gaat worden maar ik hoop snel.

kimmykim
Berichten: 14
Geregistreerd: 02-05-03
Woonplaats: hellevoetsluis

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-03 11:17

hey maartje niemand heeft nog geantwoord maarja dan ben ik de eerste haha met je homo paardje je moet wel die fotos van okkie er opzetten echt lief xxxx kim

DunjaR
Berichten: 3404
Geregistreerd: 12-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-03 13:16

Je lijkt Annelies wel dan weet jij wel wie ik bedoel ahahhahahaha

kimmykim
Berichten: 14
Geregistreerd: 02-05-03
Woonplaats: hellevoetsluis

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-03 13:54

toch niet de annelies hopelijk Extreme duivel haha xxx

DunjaR
Berichten: 3404
Geregistreerd: 12-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-03 14:24

Ja wel ahhahaha maar ze is wel heel lief voor Puck maar die is ook altijd in het rose vandaar en mintgroen en nog meer van die kleuren!!!


beautyfull_mickey

Berichten: 5718
Geregistreerd: 04-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-03 14:52

huh?wie is annelies?
wat meer uitleg graag Haha!

DunjaR
Berichten: 3404
Geregistreerd: 12-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-03 15:27

Iemand van onze manege dus die zal je niet kennen!!!

maartje538
Berichten: 92
Geregistreerd: 28-04-03
Woonplaats: herkingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-03 16:03

hahah dat wil je niet weten wie dat is he mango Haha! Het is een zeikerd een slijmbal Misselijk en een muts Nou ik misschien een eigen paardje krijg doet ze heel aardig hahahahaha *LOL* Mara we hebben nu een hele leuke gele gekocht staat veel leuker

DunjaR
Berichten: 3404
Geregistreerd: 12-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-03 16:08

wij willen ook weer voor een leuk dekje gaan kijken en ik heb er al zoveel maarja Annemarie is dekjesverslaafd (ik ook trouwens) dus we zullen ook wel weer een ander kleurtje nemen binnenkort

is papaver al gekeurd of niet? ben benieuwd hoor maar dat zaL wel goed komen toch..??

Heeft tie papieren of heet hij echt Papaver..? is een lieve naam hij is ook zoo lief Anja zat vorige x toen die nog in de andere stal stond bij hem toen die lekker in zn stal lag en hij vond het ook allemaal best hoor!!

Maar ik liep van de week langs en toen stond ie geloof ik lucht te zuigen dus moet je wel effe opletten dat tie het niet erger gaat doen anders krijgt tie daluk koliek en dat willen we niet he!!

DA is nu bij Missty hoop dat alles mee valt voor Yvonne ben benieuwd ik zal haar straks effe bellen.

Arno24

Berichten: 1516
Geregistreerd: 31-03-03
Woonplaats: Duiven

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-03 08:01

Hahahaha, ik ken iemand die bij het zien van een roze dekje op een ruin gelijk flipt *LOL* Overigens, als je het vermoeden hebt van luchtzuigen Mango, dan kun je een paar dingen doen: een band omdoen, zorgen voor afleiding in de stal of de plaatsen waar hij beetpakt insmeren met een goedje om het te voorkomen. Dat laatste werkt overigens ideaal. Alleen je moet het niet op je vingers krijgen en dan iets willen gaan eten

citalover

Berichten: 380
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Dordrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-03 10:38

ja lache hoor.
maarre als jij op die annelies gaat lijken kom ik echt niet meer bij je in de buurt hahah Haha!

Diana_Mabel

Berichten: 7044
Geregistreerd: 04-02-02
Woonplaats: Houten

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-03 12:16

Heb je geen foto gemaakt toevallig?ben benieuwd hoe dat staat roze ik heb het tot nog toe alleen nog maar in de winkel zien hangen.

PridesRanch

Berichten: 4240
Geregistreerd: 23-05-02
Woonplaats: Nieuwlande

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-03 12:22

Voor Baduh hooguit lila, hihi. Maar als ie een merrie was geweest had ik er een Barbie-paard van gemaakt. Alles roze! Haha!

kimmykim
Berichten: 14
Geregistreerd: 02-05-03
Woonplaats: hellevoetsluis

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-03 14:04

ik vond het op zich wel leuk staan dat roze dekje nu nog die bandages erbij en je maakt het helemaal af maar haha .

bij okamir stond dat bluwe dekje van me wel leuk, is het temisnte nog een betje leuk paard, als tie niet alleen in de bak is.
dat doe ik dus echt nooit meer alleen met dat beessie in de bak, gelukkig ben ik er niet afgevlogen haha, had ie wel wat meer voor moeten doen.

maarja lekker vanaaf weer rijden, op dat nieuwe paardje als t goed is zie je om 7 uur maartje.
xxx

maartje538
Berichten: 92
Geregistreerd: 28-04-03
Woonplaats: herkingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-03 14:18

Afbeelding

Hier is dan de foto

DunjaR
Berichten: 3404
Geregistreerd: 12-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-03 14:51

ik heb dinsdag op oka gereden eerste 20 minuten vloog ik overal heen maar de laaste 30/40 minuten liept tie hel netjes aan de teugel heel braaf!!

ik vind hem alleen zo wankel of ligt dat aan mij..??

moet er morgen misschien weer op want ik kan nog steeds niet op Mango rijden snik snik

maartje538
Berichten: 92
Geregistreerd: 28-04-03
Woonplaats: herkingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-03 15:05

dit is van kimmykim:het viel best wel mee dat wankel lopen, maar misschien heb ik dat zelf neit eens door ik rij altijd op dat beessie op of kelly maar dies nu weg sniksnik

kimmykim
Berichten: 14
Geregistreerd: 02-05-03
Woonplaats: hellevoetsluis

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-03 15:23

vanavond hopelijk op die mister m rijden en tja anders word ik weer op okkie gezet zoal gewoonlijk.
ik wou dat reintje 1terug kwam dat was echt zon tof beessie.
maarja ik hoop dat het een beetje leuk weer blijft vanaaf anders gaan we weer lekker vliegen vooral als ik op okkie zit haha.

DunjaR
Berichten: 3404
Geregistreerd: 12-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-03 16:10

Piroanne is ook leuk toch..??? Ben blij dat ik niet meer op een manegepaard MOET rijden want ik wil echt op nix anders dan Mango rijden en dat heeft mij echt verwent gemaakt joh alles lukte altijd zo goed op hem en nu moet ik dan op manegepaarden en dat vind ik echt tegen vallen hoor!!

Ik vind ook dat er geen leuke meer zijn die mister M lijkt me wel leuk maar ook niet echt interessant !

Mijn zusje was helemaal gek op rijntje 1 en 2 en 3 enz enz.. ik vond hem wel lief maar niet lekker rijden

DunjaR
Berichten: 3404
Geregistreerd: 12-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-03 16:11

Ik vind Okamir juist wel wankel die zwabbert zo vind je niet dan..??

kimmykim
Berichten: 14
Geregistreerd: 02-05-03
Woonplaats: hellevoetsluis

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-03 16:28

ik heb er zelf niet echt veel van gemerkt maar dat ken aan mij liggen, ik wil echt meer de wilde paardjes dus ik wil even kijke nhoe die mister m is, ik ga ok binnenkort springen op okamir Scheve mond hahah ik zal wel gaan vliegen denk ik maarja heb ik het toch een x geprobeerd, bert heeft me nog een paar tips gegeven van hoe ik het best met hem kan springen dus k probeer het gewoon.

DunjaR
Berichten: 3404
Geregistreerd: 12-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-03 16:40

Gaat goed komen want Hij kan lekker spingen ik vond het ook wel spannend hoor dat vliegen de eerste 20 minuten maar was heel blij dat tie daarna super braaf dus dat vond ik errug fijn!!

maar die Mister M is best rustig hoor heel braaf beesie geen vlieg door de bak beesie ofzo..??

kimmykim
Berichten: 14
Geregistreerd: 02-05-03
Woonplaats: hellevoetsluis

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-03 17:00

ik ken die mister m helemaal niet heb hem in de stal gezien maar nog niet zien rijden dus ben wel benieuwd.
misschien vind k het wel een heel tof beessie ik zal het morgen wel hier vertellen hoe het is gegaan

DunjaR
Berichten: 3404
Geregistreerd: 12-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-03 20:30

Ja moet je doen volgens mij ben je er nu op aan het rijden hoop ik voor je!

groetjes dunja

Marije_jiplover

Berichten: 25314
Geregistreerd: 14-01-02
Woonplaats: Ergens onder de zon...

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-03 09:05

Het enige manegepaard waar ik nog steeds een zwak voor heb, is Proloog. Daar heb ik een jaar of 4 terug bijna iedere week op gereden. Heerlijk beestje, lekker veelzijdig. En ik vond Yellow ook helemaal tegek, die had ik wel willen kopen, maar ja, ik heb nog geen geld voor een eigen paard.
Maar ik heb niks te klagen, met Duvel heb ik alles wat ik wil!