*piep* zooi

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Princess_

Berichten: 5647
Geregistreerd: 27-04-03

*piep* zooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-05-03 10:02

Ik heb een *piep* week, vanaf maandag deden me knieën niet meer wat ik wou, heb ik wle vaker last van maar nu hadden ze allebei zoiets van stik maar...de ene knie gaat op slot als ik hem buig dus moet ik op de andere been steunen, maar dan heeft die knie weer zoiets van: ik ga je lekker op de grond laten vallen, en dan ga ik erdoor heen Scheve mond
Dinsdag ging het al beter en ik was ook woedend dat me moeder mijn paardrijles had afgebeld (omdat ik niet naar school was geweest), omdat meestal als ik paardrij dat een goede oefening voor beide knïeën is...Daarna heb ik meestal een poosje geen last ervan...
Woensdag ng steeds zelfde probleem, ben toen me moeder naar haar werk was stiekum naar de paarden gegaan, en mocht even een meisje daar helpen met rijden, tis zo moeilijk om twee paarden tegelijk te rijden Haha! Ik zei toen van ja is goed maar ik weet niet of het goed gaat met mijn knie...ik zat er op en na een kwartiertje: geen last meer Verward dat snap ik niet, want bij paardrijden belast je je knieën tog wel...nu is het donderdag en zijn ze weer aan het kloten...Word er moe van...mijn broer en ik hebben een immuundeficientie en door de infusen die wij krijgen kunnen we gewrichtsproblemen of acute reuma ofso krijgen, mijn broer heeft dat al en kan af en toe echt totaal niet lopen, bij mij zou dit waarschijnlijk niet gebeuren, maar ben er nu wel erg bang voor...stel dat ik nooit meer met paarden lekker knuffellen en rijden kan als ik dat ook krijg dan is mijn leven over... Huilen
Sorry voor dit lange banketstaaf verhaal , maar moest het even kwijt
Kusjes maaike

ps: oke, nu is alles nog erger...kom net beneden en ga net als altijd checken of onze hond uitslag heeft (hele erge voedselallergie) en wat denkje t hele beest zit weer onder, hele buikje is rood en pijnlijk...ze had er net iets van 3/4 maanden geen last van en nu wel weer Huilen ze moest eerst eigelijk een spuitje toen zatze ook zo onder, maar toen ging het beter...ik zit nu gewoon te bidden dat het weer over gaat...
Laatst bijgewerkt door Princess_ op 15-05-03 10:33, in het totaal 1 keer bewerkt

Your stairway lies on the whispering wind


Princess_

Berichten: 5647
Geregistreerd: 27-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-05-03 10:07

thnx, en idd heel wat bokkers hebben niet zulke fijne topics deze dagen...

Your stairway lies on the whispering wind

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 182 bezoekers