Bezoek van bokster!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Bezoek van bokster!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-05-03 08:06

Ze (Ilindra van Bokt)had me al geschreven of ik naar haar toe wilde komen.
Dit was (althans gisteren) niet mogelijk, ik krijg regelmatig hulp van de 'Thuiszorg' en die kunnen mijn huis niet in als ik niet thuis ben, dus kwam Ilindra oftewel Lia gisteren naar mijn huis toe.

Ze was hier al eerder geweest en eventueel had ze ook op Cerise kunnen rijden.
Het weer zat ons echter niet mee, toch reden we met haar auto naar stal...
Daar stonden de paarden onder het afdak in de paddock in de hoop dat wij hen allemaal aandacht en eten kwamen geven. Dit was niet het geval, alleen Cerise kreeg een klein plukkie hooi, wilde op stal niet stil staan, werd in de buitenbak gegooid tijdens een droog moment, mocht toen ff hard galopperen, en daarna... mocht ze de wei weer in. Van rijden kwam dus niks. Die was nat, koud, en even later nog veeeeeeel natter....

Echt hard baalde ik niet hoor.
Lia had gebak met mijn lievelingsfruit meegenomen: aardbeien! Vingers aflikken Vork Vingers aflikken Party!! !!!
Ook nog eens chocola in de vorm van drie grote kikkers, en één van mijn katten, Truus het tijgertje, vond Lia wel errug lekker zitten en zette hardstochtelijk haar nagels in haar benen... Lovers *LOL*
Truus zat stevig maar ik hoop dat Lia er geen last meer van heeft gehad. Tong uitsteken

Dankzij de goede zorgen van Lia kon ik naderhand nog op tijd naar bed.
Toen we thuis kwamen (dankzij het slechte weer al vrij snel) wilde Lia niet nog even binnen komen voor koffie of iets dergelijks.
"Nee, ik ken jou, dan blijven we NOG een uur bijkleppen..."
Lia had daar wel heel erg gelijk in.... Bloos Bloos Bloos

Dus dankzij haar lag ik op tijd in bed en heb ik niet de nodige twee, maar zelfs twee-en-half uur (of was het langer?) geslapen.

Lia bedankt voor alles, voor jouw peptalk, voor de heeeeeeerlijke middag, we zullen gauw een datum plannen dat Peter en ik naar jullie kunnen komen!!! Lovers
Peter heeft met zijn werk geregeld dat hij vanwege mijn bestraling binnenkort een aantal dagen vrij kan krijgen. Wie weet dat we dan (wanneer nog onbekend) een dag kunnen prikken.
Eindelijk... want Peter en ik staan op springen wat betreft behoefte aan vrije dagen en ontspanning!

Hoe zou dat nou komen...
Dorine loopt zichzelf helemáál niet voorbij te rennen, druk te wezen om in Godsnaam maar niet aan zichzelf te hoeven denken toch? ... Schijnheilig

Zondag ga ik naar Nimber oftewel Kim!!
Zou Peter net zo dol op de hengst worden als hij destijds op Lodewijk was?
Of heeft Lodewijk de ruin toch iets speciaals? *LOL*
En Hinke... tja wie weet heeft Peter toch een voorkeur voor merries. Moet nog blijken he. Zo lang is hij nog niet 'paardengek'. Gewoon 'gek' al heel lang maar dat is wat anders... Tong uitsteken

Als er nog Bokkers zijn die mij willen meeten: hardstikke leuk!
Even een paar dagen van tevoren regelen s.v.p. dan kan ik wat lekkers in huis halen, dat lukte me dus gisteren niet meer.

Lia hopelijk tot gauw en de groeten van Peter!!!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Annash, carina, Chantalla, Earth, Kla4tje, Miran, Muga, nick_en_ik, Patriesje, senna21, SplashIsLief, Sure_lee, SusanH en 87 bezoekers