hij is gewoon vals!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
anne_bento

Berichten: 7588
Geregistreerd: 08-06-02

hij is gewoon vals!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-05-03 21:09

Scheve mond ik gin g vandaag mee naar paarden die een vriendin van me verzorgt, en 2 paarden waren weg geweest maar zijn nu weer terug, en volgens haar waren ze heel lief.
dus we gingen er vandaag heen, en we pakten er 1 ,en hij liep heel opgefokt mee aan het halster, dus ik hield hem maar heel lang vast dat ie een beetje rond kon huppelen maar wel meeliep.....
na een tijdje begon het echt de springen en bokken richting mij.. dus ik rustig maar enzo en ineens scheurt hij keihard op me af, echt heel erg hard dus ik rende opzij en hij rende onwijs hard zo langs me, hij drukte me bijna de grond op zo erg Scheve mond als ik me evenwicht was verloren had ik eronder gelegen! hij richte het echt op mij, en toen liet ik hem natuurlijk los en was helemaal geschrokken en hij rende keihard weg met halster nog om, dus ik probeer hem weer te pakken, en hij maar aanvallen, en echt heel gemeen hoor, hij loopt heel lief naar je toe en ineens omkeren en bokken tegen je aan!!
en het is zo'n mooi beesie, ik denk rond 1.35, loopt ontzettend mooi, heel brede rug echt een pittig beesie maar zonde dat hij zo doet...... ik weet niet wat er met hem gebeurd is maar tis echt zonde



anne_bento

Berichten: 7588
Geregistreerd: 08-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-05-03 21:48

ja ik weet niet wat er met hem is gebeurd, maar vast wel iets... Verward ik heb verder geen aandacht aan hem besteed maar ben verder gegaan met de shets, af en toen kwam hij lekker de shets aanvallen, toen heb ik hem wel weggejaagd maar verder doe ik ff niks met hem Scheve mond

anne_bento

Berichten: 7588
Geregistreerd: 08-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-05-03 21:58

ze zijn ong. een jaar weggeweest

ja de eigenaar heb een privestalletje ofzo waar niemand mag komen.. ik ken de eigenaar niet, en de paarden zien er sowiezo niet goed uit, te lange hoeven enz.... maar ik ken de eigenaar niet anders had ik r zeker wat van gezegd.... zo kan ik er niet zoveel mee.. en ja verder gaan met hem vind ik echt heel gevaarlijk hij was bijna over me heengelopen en loopt de hele tijd te rennen door de wei


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Brittneyx, Ilona__, majemalo, nick_en_ik, ola42, Vagabondo en 53 bezoekers