Polo

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Spikkel

Berichten: 4030
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Antwerpen

Polo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-03 17:14

Ik ben dus de laatste tijd helemaal gek van polo !!!De eigenaar van mijn verzorgpony's heeft namelijk zelf nog een paard bij de pony's staan en dat was vroeger een polopaard Haha!.En had dan ook nog foto's gezien van haar vorige paard dat ook een polopaard was tijdens een polowedstrijd en dat was echt Kwijl .Hoop dus dat ik binnenkort naar The diamond cup kan gaan zien (hmmm pas 28 juni maar kom Lachen ).
Anyway , nog polofans hier ?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-03 17:49

Jaaaa lekker de zoden weer op z'n plaats stampen in de rust!! *LOL*
Het lijkt me overigens best gaaf om een keer te doen! Maar ik ben én geen vent en ik heb géén polopony......wel een poloshirt (of 10 *LOL* )

Setje

Berichten: 152
Geregistreerd: 18-02-03
Woonplaats: Pijnacker

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-03 17:57

Ik heb wel polopaarden gereden, buiten getraind om de conditie op pijl te houden. Dat was heel leuk om te doen, supergevoelige beestjes die graag voor je werken.
Ook ben ik als groom meegweeest op wedstrijden. Het clubje mensen met wie ik mee was, was wel okee. Maar het hele wereldje staat me tegen. Het gaat er meer om het netwerken van allemaal hoge piefen dan om de sport zelf. Nog erger dan golf dus.
Als iemand een heel team voor zich laat werken om de paarden te trainen en 5 minuten voor het begin van de wedstrijd in zijn Porche verschijnt, even met zijn 3 ingehuurde goede argentijnse spelers een wedstrijd wint (wel zijn eigen paarden daarmee verkloot) en na de wedstrijd niet omkijkt naar zijn team van paarden en mensen en hard gaat netwerken, vind ik dit geen sport meer.
Maar ik moet toegeven dat het een mooie sport kan zijn, maar ik heb wel te veel kapotte pezen (van de paarden) en omhooggevallen mensen gezien.

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-03 18:05

Ik vind western en polo super, eigenlijk behoorlijk elkaars tegenpolen als het ware. Ik wilde eerst zelf ook polo gaan spelen, maar ik weet niet, ik vind het eigenlijk wel erg duur en hoef ook niet zo nodig vier paarden te gebruiken voor 1 wedstrijd.. Maar er is een groot verschil tussen de paarden die het zelf leuk vinden om te doen (het merendeel) en de paarden die constant aangespoord moeten worden.

Het is wel een erg leuke sport om naar te kijken en in het Argentijnse team zit echt een prachtig mooi paardje.. (en ook wel leuke mannen haha)

Malabarista

Berichten: 1799
Geregistreerd: 13-03-03
Woonplaats: El Paso

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-03 18:08

gera schreef:
Het is wel een erg leuke sport om naar te kijken en in het Argentijnse team zit echt een prachtig mooi paardje.. (
en ook wel leuke mannen haha
)


Dat moet natuurlijk ook gezegd worden Tong uitsteken

Het lijkt mij ook wel een leuke sport.. lekker veel actie. Alleen tja.. het ligt er natuurlijk aan met wat voor mensen je moet spelen. Zoals het berichtje met de man in de porsche Lips are sealed

Setje

Berichten: 152
Geregistreerd: 18-02-03
Woonplaats: Pijnacker

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-03 18:18

Zo zijn er nog wel meer "leuke" verhalen: vrouwen die leuk mee gaan doen en inderdaad "winnen": hebben ze uiteindelijk een rijke man aan de haak geslagen.
Maar er zitten ook wel genoeg echte kenners en sportmannen, en ook wel vrouwen, tussen.

Spikkel

Berichten: 4030
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Antwerpen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-03 18:30

Lachen.Ja Lucia (paard van de eigenaar)is ook eenkennig , in het begin kon ik der echt niet aanraken , nu kent ze me al wel.Ik kan haar zelfs al poetsen Haha! !Maar het schijnt dat polopaarden echt heel goed beleert worden dat ze al van jongs af aan met de opvoeding bezig zijn (3 of 5 jaar ?) en dan pas over gaan naar rijden.En luisteren dat polopaarden doen !(lLucia toch Haha!).Bvb , Lucia is pas opgezadelt maar staat nog in de wei , ze weet dat ze los staat maar toch blijft ze staan.We zijn op een soort grasveld , alle pony's beginnen gras te eten behalve zij... .Ja maar inderdaad heeeeeeel veeeeeeel 'snobs' , kakkers die polo doen.Want Anita (eigenaar Lucia , ja weer Knipoog ) , was ook pololessen gaan volgen maar elke keer zou je al met een andere auto moeten aankomen , porsche , ferrari en die mensen kijken echt zo op je neer.Maar daarom mag ik het niet geen leuke sport vinden hé Haha! !

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-03 21:14

Ja maar Setje, in de dressuurwereld zie je ook genoeg omhoog gevallen mensen hoor *LOL* Ik vind het wel wat hebben die polowereld; alles keurig in stijl

Spikkel

Berichten: 4030
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Antwerpen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-03 21:25

Paar foto's Kwijl :

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Kwijl Lovers

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-03 21:27

Nu nog foto's van het publiek "in stijl" Haha!
Die actiefoto's zien er wel errug gaaf uit hoor! Wow!

Spikkel

Berichten: 4030
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Antwerpen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-03 21:29

Jah hé ? http://www.pololine.com , http://www.polo.nl , staat zelfs bij die laatste site in het engels hoe je het spel speelt enz... .Niet dat ik dit ga proberen , zouden ze : don't try this at your horse bij moeten zetten Knipoog.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-03 21:34

Hé dat is leuk die links, daar ga ik straks even een studie van maken
Weer eens wat anders! Leuk!