Wodka - dekentje :P

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Tancreda4

Berichten: 23960
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Wodka - dekentje :P

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-05-03 17:39

Mamsie Genderose en zoontje Wodka waren lekker nat geregend, dus even Wodje beetje droog wrijven. Hij vindt alles best, echt zo lief! Een echte dondersteen. Het liefste eet hij je, en gebruikt hij je als schuurpaal. Best lastig af en toe, bijvoorbeeld als je Gens hoeven aan het uitkrabben bent :lol:

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Haha!
Afbeelding
En op zijn mooist :lol:
Afbeelding
Ikke bij Wodka (wodka: ik stik!!! Haha!)
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Was hele verhalen aan het ophangen :p
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Hij kan trouwens ook errug goed kustjes geven, maar daar helaas geen fotos van Lachen


Tancreda4

Berichten: 23960
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-05-03 21:22

Bunbun schreef:
Lieve foto's vooral die 2 met de handdoek op zijn hoofd... Bij die 1e kijkt hij net van: "ja lach maar met mij..."


Ja, lief he?! Hij trekt daar echt een super hoofd *LOL*

Enne ik zal proberen eht kusje vast te leggen op foto Lachen
Wodka heeft wel een beetje een snotneusje Scheve mond Hopelijk is dat snel over!

Tancreda4

Berichten: 23960
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-05-03 06:34

Haha! Is ook wel een beetje een clown hoor Tong uitsteken Echt zo'n droppie. Alleen hij vind het nogal leuk om hoog te staan. Dus ben jij de pineut als je toevallig gebukt staat of op je hurken zit en niet oplet. Want dan staat ie zo boven op je *LOL*


Tancreda4

Berichten: 23960
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-05-03 18:17

Ja ben zelf ook erg benieuwd. Hijs zooo lief en nergens bang voor. En super eigenwijs! Hij ziet me als een speelmaatje, en kan nogal ruw uit de hoek komen. Daar wijs ik hem dan ook op. Hij weet niet dat het ons pijn kan doen, hij moet nog even leren dat hij zachtjes moet doen. maar hij is echt zooooooooooo lief!!! Komt ie keihard naar de deur toe rennen. Staat ie daar naar binnen te roepen echt zo van: Kom je spelen??? Lovers


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Poekkie en 35 bezoekers