IK HEB ER EEN WINSTPUNT BIJ!!! HET IS GELUKT!!!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Lielle

Berichten: 66251
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-01 19:26

Gefeliciteerd! En de volgende keer nog eentje, dan mag je over (als je wil). Ik had trouwens ook een 8 voor dat halthouden (in Vorstenbosch (N Br) gisteren), aardig toeval. En de missende bril van de jury, idd mooie compensatie voor de keren dat je punten wel verdiend maar niet gekregen hebt.



Lielle

Berichten: 66251
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-01 19:47

He, zo simpel is het niet altijd hoor! ik heb ook al hoger gereden (Z) maar ik moet met mijn 4 jarige ook hard werken voor mijn punten. De laatste wedstrijden gaan nu heel goed, maar tijdens Pablo's eerste wedstrijd lag ik mooi in het zand te kijken toen het juryhokje zo eng was dat hij flink aan het steigeren sloeg. Ik was gisteren ook heel gelukkig met mijn hoge scores en supertrots op Pablo dat hij zo fijn begint te lopen. Donderdag gaan we voor het eerst oefenspringen samen (50/60 cm) en daar kijk ik heel erg naar uit, al heb ik ook al eerder veel wedstrijden gereden met Trammelant.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Afanaisa91, Hjartje, Iloveiswan, Lizenlotte, ogidni, StefanieT, sterregoud, Texas02 en 18 bezoekers