drukke dag gehad

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

drukke dag gehad

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-03 22:23

vandaag weer een drukke dag gehad. eerst vanmorgen ruim 3 kwartier met gerrit geknoeid en lekker gepoetst en daarna wat rondgelopen met hem op t erf. 'nu is het zo dat ik in de schuur een recreatiewagen had gevonden die eerst blankhout was maar nu door iemand viesblauw met wit was geschilderd. ik heb toen aan bertus gevraagd of hij hem wilde verkopen en dat was goed. ik heb hem dus gelijk vanmiddag uit elkaar geschroefd want ik ga hem helemaal in oude staat terugbrengen. er was een andere bok opgezet die ik niet mooi vind dus ik ga de orginele bok erop zetten. en er zaten andere bankjes op die ik ook niet mooi vond dus die zijn er ook af. ieder plankje schoefje en moertje is er nu af op de bodem na. morgen ga ik hem ( het ijzeren frame) met de hogedruk reiniger schoonspuiten en ik ga alvast weer verf kopen om hem weer in oude kleur te verven. het frame gewoon weer rood en het hout weer in houtkleur. over een paar weken moet hij af zijn. dan gaat hij (als het meezit samen met gerrit) mee naar huis. de komende tijd dus 2 klusjes. een pony PLUS wagen opknappen. ik hoef me gelukkig niet te vervelen

Westernfreak

Berichten: 5495
Geregistreerd: 06-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-03 23:13

En je vergeet te vertellen dat je ook de zadelkamer en de kantine schoon hebt gemaakt en op hebt geruimd!! En geloof me, die waren echt niet schoon!!! Bloos

Sonja_vR

Berichten: 27462
Geregistreerd: 12-07-02
Woonplaats: Dusschen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-03 05:10

zo, hoezo flink actief!!
wel fijn dat je het zo naar je zin hebt

Chatelaine

Berichten: 9151
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Geboren in Dordt,via H.I Ambacht in Lelystad terecht gekomen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-03 06:54

wat heerlijk om te lezen dat het zo lekker met je gaat lon Lovers !!
Veel plezier nog de rest van de tijd maar dat lukt zeker weten wel Haha!

manzano

Berichten: 23934
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-03 15:46

Westernfreak schreef:
En je vergeet te vertellen dat je ook de zadelkamer en de kantine schoon hebt gemaakt en op hebt geruimd!! En geloof me, die waren echt niet schoon!!! Bloos


Helemaal mee eens!!!
Maar je bent lekker druk dus! Echt fijn dat je het er zo naar je zin hebt (maar dat kon ook niet anders). Waarschijnlijk zal ik je binnenkort wel een keer ontmoeten. Krijg van Mirjam erg enthousiaste sms'jes dat het zo gezellig is, dus ben erg benieuwd. Veel plezier ook met Gerrit!