verslag Laura in the USA (11/8)

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-01 11:42

Hey hey hey....
EGO-boost today... jaja had mn evaluation. Ik heb gesmeekt of ze me iets negatiefs konden vertellen waar ik aan kon werken maar helaas dat konden ze niet hehe... wat saaaaai Knipoog Maar daar was ik natuurlijk wel erg blij eme. Ze vonden me een harde werker, die zelf initiatief toont, enthausiast is, niet klaagt, veel kan hebben en doorzet. Mooi toch?? *LOL*)
Pfff verder is het heeeeeeeel heeeeeeeet hier, zo'n 114 graden F, geen flauw idee hoeeel celcius maar idioot heet. En nautuurlijk moesten we gewoon rijden en lesgeven omdat ouders gebeld hadden dat hun kinderen niet reden terwijl ze er wel voor betaald hadden (hallloooo... willen ze de paarden/kinderen/ons dood hebben ofzo??) Te erg gewoon. Verder is er vandaag Camp inspection geweest; heel belangrijk, en dat was te merken. Eindelijk eens redelijk eten (echt waar ik ben dat smakeloze hapje zo zat) en spontaan spiegels op het toilet (Imagine; we doen al 8 weken zonder spiegels... geeft leuk effect; mensen die je gaan aanwijzen waar je mega puist zit enzo... aaaarg) Als die inspectie nou eens aan het begin van de session was... achja.
Nog een maandje........
Noiu mensen tot mails
en OHJA: Als jullie nog iets per gewone post willen mailen dan moet je dat nu doen want het duurt ong. een week en anders ben ik al weg hier!!!!!!!!

Groetjes, Laura *LOL*

coco

Berichten: 2140
Geregistreerd: 25-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-01 11:45

Tjeesus wat is het heet daar!!
Leuk hoor, dat je steeds de verslagen doorstuurt, volgens mij heb je het daar heel erg leuk...

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-01 18:08

jeetje, kom je over een week al back to NL dan? Nee toch?
Zo ja, dan is het wel hard gegaan

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-01 18:14

Nee, vanaf 19 augustus gaat ze nog een paar weekjes reizen. In september is ze weer terug in NL!

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-01 18:18

Nee natuurlijk klaagt Laura daar niet,
daar heeft ze Bokt voor *LOL*

Bokt- Ergonomisch verantwoord Haha!