gelukkig!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Jolan
Berichten: 374
Geregistreerd: 15-10-02
Woonplaats: Zevenaar

gelukkig!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-03 14:49

Vorige week vrijdag was jappeloep hengstig. Dus had ik toen de dierenarts gebeld. Die kwam zaterdag. opvoelen en scannen. Er zat een goed eitje, maar was nog niet ver genoeg. Hij zou maandag weer komen kijken. Maandag weer opgevoeld en gescant en hij gaf het groene licht om te insemineren. Woensdag kwam hij weer controleren, eitje zat er nog steeds. Weer insemineren. Vrijdag controle, nog steeds zat het eitje.
De dierenarts kon het gewoonweg niet geloven. Dus toen maar een spuitje gegeven om de ovulatie te bespoedigen. Weer geinsemineerd.Zaterdag weer controle, eitje zat er nog steeds, maar er kwam beweging in. Vandaag controle gehad en hoera het eitje is weg.
Nu maar hopen dat het verder goed afloopt. 18 dagen duimen dus.

Jolan

Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-03 15:08

Ah spannend allemaal zeg! Ik zit hier helemaal zenuwachtig te wezen omdat mijn merrie over 3 weken naar de hengst gaat. Ik lees zoveel verhalen op Bokt erover, over veulentjes enzo en dan begint het helemaal te kriebelen!

silleke
Berichten: 1165
Geregistreerd: 27-08-02
Woonplaats: Hasselt Belgiƫ

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-03 20:14

ik moet nog enkele dagen (weekje) wachten om te weten of het met mijn merrie gelukt is. Ik kan haas niet wachten Verward . Vorig dinsdag is ze voor het laatst gedekt. Hopelijk loopt er hier volgend jaar een veulentje rond *LOL*

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-03 20:25

Spannend, hoor. Ik hoop voor jullie dat het goed uitpakt!

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-03 08:01

Ik had dat afgelopen keer ook met mijn merrie dat het zolang duurde voor het ei losliet. Maar er is een prachtige babe uitgekomen uiteindelijk!