Misschien een andere wei gevonden!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Nonnie
Berichten: 2066
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Delden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-03-01 09:57

Ik ben zo blij, kreeg gister van iemand een mailtje dat ze wel een weitje had voor me, komt ze te staan met 3 shets en een welsh A merrieveulen! Echt supertof, hopen dat ik nog antwoord terugkrijg!!:#
Greetz,
Manon


Nonnie
Berichten: 2066
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Delden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-03-01 10:09

Heeej Jacqueline,
ze staat nu met 3 oude fokmerries, een anderhalfjarige en een veulen die 1 maandje ouder is als zij. Als ze hier weggaat komt ze dus met 3 shets en een welsh A merrieveulen. Als het goed is wordt ze dan ook bijgevoerd, maar in principe staat ze gewoon 24 uur per dag in de wei, omdat ze ook een groeiachterstand had, da's dan beter voor haar. Ze staat nu ook gewoon dag en nacht in de wei, en wordt ook bijgevoerd!
Groetjes,
Manon


Nonnie
Berichten: 2066
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Delden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-03-01 10:21

Nee, het is verder weg, namelijk 25 kilometer. Maar bij ons op stal is een tijdje geleden een handelaar komen te staan, dis alles en iedereen afzeikt. Je mag alleen nog maar 's avonds naar je eigen paard toe, als er troep is wordt ie onwijs kwaad op de eerste de beste die maar langskom. De sfeer is dus ver te zoeken bij ons. Ik wil wel graag eens wat drinken in de kantine bij ons met de andere pensionklanten, maar dat kan niet, omdat MIJNHEER POLL de kantine heeft ingericht als kantoor!! Klagen heeft geen zin, die man is zelf bang voor hem, en ij heeft het geld hard nodig, dusseee. ik ben al een tijdje aa het zoeken voor een andere stal/wei, waar het wel gezellig is, of in ieder geval waar je kunt komen en gaan wanneer je zelf wilt..
groetjes,
Manon

Nonnie
Berichten: 2066
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Delden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-03-01 10:29

Zal wel lukken denk ik, hopen dat ik snel antwoord krijg van die mensen! Als ze 3/4/ is haal ik haar wel een keertje op stal, maar dan WEL ergens ANDERS haha, of die handelaar moet weg zijn haha, heb in ieder geval wel een paar leuke stallen op het oog, of kan best zijn dat ik haal lekker het hele leventje in de wei laat, ook lekker!! Heb toch niet echt wedstrijd plannen...
groetjesm
Manon


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: DenieesB, marloesxx en 31 bezoekers