Nationale keuring NRPS in Ermelo: 2 sterren en....

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-01 21:44

Gaaf hè? Allebei de Bokt-merries een sterpredikaat, en Pukje nog kampioen van Nederland ook!!! Cool

Was een gezellig dagje, moest er wel vroeg voor uit bed Gaaaap maar het was het waard. Ook het eerste echte ritje met m'n nieuwe autootje (zie http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php ... forum=10&0 - thanx Sandra! Haha! ) en dat heeft-ie goed doorstaan!

Toen ik net 10 minuten onderweg was, kreeg ik een sms-je van Sandra. Ik dacht: die bel ik wel ff als ik op het federatieterrein ben. Niet dus: was ff vergeten dat ik daar geen bereik heb... 'BEN onbereikbaar' om het maar zo te zeggen Frusty. Anyway, toen maar op zoek naar het gele vrachtwagentje van Lotje en die was zo gevonden. Nadat hun paardjes op stal waren gezet, ben ik naar het voorterrein gegaan, waar ik gelukkig Sandra tegenkwam en toen was de Boktmeeting compleet! Sandra heeft trouwens enorm veel foto's gemaakt, de bovenstaande vormen slechts een bescheiden selectie.

Tja, over de keuring en de uitslagen heb ik weinig meer toe te voegen. Puk liet zich trouwens van haar allerbeste kant zien. Zo, wat kan die lopen zeg, het kampioenslint was dus dubbel en dwars verdiend! Naima is ook een prachtig beestje, jammer dat Sjakila (met haar veulen) niet mee was, want die had ik ook graag in levenden lijve gezien.

Verder nog een paar bonte beestjes gezien, om van te kwijlen... Kwijl Allemaal afstammelingen van Neron, Netron en Ed King Hill natuurlijk. De kampioen van Tolbert (Naomi, bruinbont) werd nu als tweede geplaatst, ik was op slag gek op dat paardje en heb er dus ook heel wat foto's van gemaakt (alleen heb ik geen digicam dus die foto's laten vast nog heel lang op zich wachten...).

Net nog ff naar m'n 'eigen' paardje geweest, wat een verschil met die goed gepoetste en ingevlochten paardjes van vandaag, want meneer was het land in geweest en zat van oor tot staart onder de blub (die inmiddels was opgedroogd)... Haha!

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>


Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-01 21:37

Heb toevallig het boekje op grijpafstand liggen, even gekeken en ja hoor: zelfde rubriek (28b)! De vader van Surprise is toch Respect, Nathalie?

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: mooney, sterregoud en 39 bezoekers