binnen 10 min 2 keer van paard gestuiterd

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
mjet

Berichten: 1383
Geregistreerd: 28-09-01

binnen 10 min 2 keer van paard gestuiterd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-03 23:58

we hadden afgesproken dat anne op mijn fjordje ging en ik op haar haf. zij zou die van mij weer eens netjes leren aangalloperen ion de bak ( we rijden eigenlijk altijd in het bos) want ik wil weer meer dressuren. 1 nadeel. ik heb spit (barstjes in mijn rug gehad)dus aangalloperen netjes aanleren kost me mijn rug., maar als ze het netjes kan zou dat weer erg fijn voor mijn rugetje zijn. buiten geen probleem maar ja in de bak... Haha!

oke anne er op, spoortjes Vork aangedaan ( waar ik nooit mee rij maar aangezien ze echt niet luisterde naar anne had ik zo iets van doe maar aan) ze liep hardstikke goed netjes losgereden todat ze wilde aanspringen in gallop. spoortje kwam harder aan dan de bedoeling.. 4 beentjes in de lucht en anne zit scheef,klemt haar benen zo en dus perongeluk nog meer spoor er in en gaf me toch een bok. anne er af. Ik schrik me dood ga meteen naar haar toe mijn fjordje staat er enigsinds beduusd bij van"wa was dat" oops o jee. Bloos

anne er af en ik er op want dat mag ze niet aanleren. anne had te veel last van haar rug om er weer op te stappen . Huilen

nou ik heb nog nooit zo netjes met haar kunnen rijden. het was alsof ze zo iets had van o jee dit is goed fout laat ik mijn best maar eens gaan doen. echt waar. netjes afgebogen en rijden op 2 pinken. nou dat heb ik nog nooit gekund. dus na half uur ( anne was inmiddels net weggebracht naar huis door vriendin) broer anne was er nog en hing aan de telefoon. Ik wilde stoppen want het was genoeg geweest. wilde wat spullen zittend op onisje van een golfplaten dakje afhalen en nam perongeluk stuk dakje mee waardoor ze zo schrok ( gaf een rotgeluid en had teugels los op de hals hangen)en ik er dus afvloog. dom dom dom. ik kwam zo hard op mijn kont terecht dat ik meteen op mijn knieen ging zitten en toen hoorde ik broer de de telefoon zeggen heel; droog: "o jee mejet ligt er ook af nu.. oh maar ze lacht wel geloof ik."

anne kwam dus meteen weer terug met de auto en we hebben echt zitten janken van het lachen maar ook van de schrik en hoe dit in godsnaam mogelijk want onis is echt geen gemeen fjordje of zo. sterker nog iedereen vindt het een poepie Extreme duivel

afijn anne kan gelukkig weer bewegen en ik kan weer zitten maar linker bil doet flink pijn. wisty niet dat het mogeliojk was om door al dat bilvet heen toch nog zo beurs te kunnen zijn *LOL* *LOL*

het was me wel het dagje. morgen effe doorzetten en weer aan het werk want eigenlijk ging het wel beter dan ooit... behalve... Verward

boefjelover
Berichten: 95
Geregistreerd: 18-02-03
Woonplaats: de Goorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-03 09:17

hahaha. Wat een leuke pony heb je toch!
ken wel een western rodeo pardje worden zo Vingers aflikken

Elke

Berichten: 5885
Geregistreerd: 15-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-03 09:48

Wat een fijne ppony inderdaad, misschien moet je de volgende keer dan toch maar eerst weer eventjes zonder sporen rijden.

Maar jij en je vriendin nog beterschap Lachen

RockyLover

Berichten: 4764
Geregistreerd: 09-08-02
Woonplaats: Hillegom

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-03 10:39

haha, zeker eerst nog nooit van je pony afgevallen of wel?

inderdaad beterschap Lachen

Finduilas
Berichten: 3116
Geregistreerd: 25-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-03 11:45

haha nouja beterschap dan maar Lachen

Amiro

Berichten: 108
Geregistreerd: 02-03-03
Woonplaats: Driebergen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-03 16:12

Hahahaha.Maar ik geef je fjordje gelijk eerst spoortjes in d'r buik en dan komt het dak (biiiijjna) naar beneden zetten hahahihi.
Kan ze nu netjes aanspringen of niet???

fabienne

Berichten: 4818
Geregistreerd: 14-07-01
Woonplaats: Wijchen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-03 17:46

Hihi Jet het gaat weer lekker hoor Haha!
Misschien is het veiliger voor je als je Onis eerst aan de longe netjes op commando leert aanspringen Haha! Haha! Haha!

mjet

Berichten: 1383
Geregistreerd: 28-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-03 23:19

hahaha ja doet anne ook maar niet meer dat spoortje er aan.
Ik ga zelf weer bezig met longeer werk dat ze weer aan leert springen op mijn stem en dan mag anne als haar ruggetje weer beter is de hulpen er bij doen. en dan komen 2 kreupelen uiteindelijk een heel eind Haha!

eerst mijn bil laten genezen. je moest eens weten hoe vaak je onbewust met iedere dagelijkse kleine handeling je bilspier aanspant. nou ik weet het nu Haha! Haha!

het gaat heerlijk fab hihihihi zo blijf je bezig en ach het houdt me van de straat