LieverVerliefd...... op orbaldo!meeting nimber

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

LieverVerliefd...... op orbaldo!meeting nimber

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-05-03 21:36

jaja ik ben verliefd!op orbaldo,de mooie groninger hengst van nimber.hij is lief(okee een beetje ondeugend maar ja)en hij deed lief kroelen met mij!
vandaag ben ik dus naar het paradijs geweest
het heet stal littink
te bathmen
en het is er zooooo mooi!iedere droom van een paardenliefhebber
dr.jacksel was er ook(ja,ja Tong uitsteken )en nimber heeft ons de grant-tour gegeven
ten eerste natuurlijk lieve lot en knuffelberin hinke(ze is zo lief en schattig en merrie-achtig en mooi!)en toen orbaldo.wat een knappert is dat zeg!!!zo'n mooie zwarte prins......hij durfde alleen geen snoepje uit mijn hand te pakken,want nimber heeft hem geleerd niets te eten van vreemden aan te pakken Knipoog ,maar later nam hij het snoepje toch,én de appel,en toen vond ie mij wel lief.ik mocht hem zelfs een kus geven.

de boerderij is erg mooi,en het ligt er echt super!papa nimber was druk timmeren in de stallen,maar ik weet zeker dat het geweldig mooi wordt allemaal als het af is!
luna,de herder van nimber,was ook cute Lovers echt een lieverd!
ik heb foto's gemaakt,maar dan met de gewone camera,dus die foto's zet nimber er zelf wel op als ze ontwikkeld zijn.
dr. jacksel heeft foto's met de digi gemaakt,ook eentje van mij op lot waarbij hij nog lange teugel heeft en met zijn neus dus lekker omhoog kijkt,en die mag ze er dus niet op zetten van mij!alhoewel ze dat dus wel zal doen!
nimber heeft orbaldo gelongeerd en even erop gezeten,en daarna heeft ze lodewijk gereden,een prachtig appuyement laten zien,ik heb daar natuurlijk ook een prachtige foto van
en daarna heb ik nog even op lot gezeten,hij was nog net zo braaf als de laatste keer dat ik op hem zat en nog net zo prachtig duidelijk en subtiel aan de hulpen,heerlijk paard toch!!
ik vond het leuk om kim weereens te zien en karin te meeten en hopelijk tot gauw weer in bathmen!!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 182 bezoekers