Nationale Keuring van de Groningers (2)

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Wilona

Berichten: 3115
Geregistreerd: 06-04-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-08-01 18:32

Ik werd wakker om 5.55. Doree belde mij om me te wekken en om te vragen of ik wat eerder kon komen omdat Frans een half uurtje eerder wou vertrekken. Daar aan gekomen.. Floor's benen waren weer helemaal vies van de poep en modder. Gisteren waren ze zo mooi wit.. Huilen Verdrietig
Maar goed, opnieuw wassen, en laden maar.
Charlotte en haar veulen oscar waren in de trailer gelaad, dus die waren al vertrokken richting Woudenberg. Floor moest alleen nog even pomppoentjes in, en dan konden we gaan. We gingen Floor inladen, en toen zat ze vast ofzo... toen bleef te zo hard trekken totdat het halster kapot ging en viel achteruit de trailer. eerst op haar kont en toen op haar zij. Het was een heel zielig gezicht. Ze probeerde op te staan, naar 4 pogingen lukkte het.
8 uur konden we vertrekken en we kwamen ong. om 9 uur aan in Woudenberg.
Frans kwam naar mij toe om te vragen of ik bloemen meisje wou zijn Clown Verward . haha kon dr wel om lachen. Heb ik dus ook wel gedaan. Maar later hebben doree en ik Liset zover gekregen om het te doen (gemeen he Haha! ).
Eeerst waren de hengstenveulens aan de beurt, waar Oscar een eerste premie behaalde. Toen de merrie veulens, Hinke ook een eerste premie. Floor en Charlotte ook. Floor is stermerrie geworden, maar volgens mij was ze dat al (?), maar goed maakt ook niet uit. Dan is ze het nu.
Goed.... zadelrubriek.
Toen ik haar ging inrijden, deed ze al heel erg vervelend vanwege het veulen. Goed.. effe doorbijten. Toen zei de ringmeester dat we de ring inmochten. Dat wou ze dus niet. Stil staan, en geen stap meer verzetten, maar uit eindelijk ging ze wel. *hinnik*hinnik* Wat nog meer balen was , was dat er een hengst in de groep zat, waardoor ze nog extra vervelend ging doen, dus mijn handen zijn helemaal open. ze trekte vreselijk in mijn handen. Ik reed aan kop, toen we moesten aan galoperen.
Floor liep echt heel lekker in gelop, en dat zei iedereen ook. Toch werd ik er uit gestemt, samen met Liset (die op charlotte reed). Ik was 5e en Charlotte was 6e.
BUt i don't care, ik vond het leuk. en ik deed mee voor mijn plezier. volgend jaar beter....

I love to love!


Wilona

Berichten: 3115
Geregistreerd: 06-04-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-08-01 19:58

ik weet niet wie veulen kampioen was. Het was nog midden in de n8 voor mij. maar ik denk dat je het ff aan Janneke of Frans moet vragen

I love to love!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Facebook, JackAebe, Pellelilly, Tess__, Tieme, xSannee en 69 bezoekers