leuk? (veulen)

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
Jokky

Berichten: 916
Geregistreerd: 09-05-03
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-03 22:43

Aaaaah jooooh! Toch leuk, zon't veulen! Ik vind dat iedere merrie het eens moet meemaken. Ja, je moet wel weten waar je aan begint, en je moet wel iets weten over paarden, maar als je iets niet weet zoek je het op. En dat land moet je gewoon veulenproof maken, gewoon opruimen, en slapeloze nachten? Een veulen kan heus wel tegen een stootje! Drukte om niks. Dat spenen hoeft pas als ze 6 maanden zijn ofzo en dat is ff wennen, maar als ze gewend zijn is het okidoki! En je kan het ook houden of het verkopen aan iemand die je kent of in de buurt woont. Genoeg oplossingen.
En die bevalling gaat ook maar zelden fout. Ik bedoel, hoe groot is de kans nou dat er zo'n Jolynn geval gaat gebeuren?
Ik probeer mijn merrie ook drachtig te laten worden. Heeeerlijk toch voor haar? Heeft ze lekker een jaartje rust van al dat harde werk van het afgelopen jaar. Lekker een jaartje moederen met
d'r vriendinnen + kroost! Van zo'n veulentje moet je gewoon genieten, dus ik zou me niet zo druk maken als ik jou was! Relax, ik bedoel, jij gaat toch geen veulen nemen of wel?
Zzo, dat moest er ff uit. Tong uitsteken Sorry als ik iemand beledig ofzo, maarre...pech dan! Tong uitsteken

-* Nightwish here I come... *-



Jokky

Berichten: 916
Geregistreerd: 09-05-03
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-03 23:02

Okidoki dan....ik wou alleen ff de leuke kanten van het veulentje opnoemen ...maar is goed verder jammer alleen dat je er zo negatief over denkt.
Maar mijn merrie is voor 80% zeker dat ze drachtig is dus echt hopen!! Ik heb zo'n voorgevoel dat het gaat lukken!! Jeee!

-* Nightwish here I come... *-

Jokky

Berichten: 916
Geregistreerd: 09-05-03
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-03 15:32

Whahaha go mensen! Jullie moeten een talkshow hebben ik lig in een deuk! *LOL*

-* Nightwish here I come... *-


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: BingBot, BlueStocking, daiswees, Devitootje, Facebook, GoogleAdsense, GrapeshotBot, Ilayla, Martje80, massiemas, Plus_en_Min, Sanne_zepp, Sokje_6, SUSANNEx, Tigress, Vagabondo en 148 bezoekers