Nog zoooo lang wachten...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Skogsmulle

Berichten: 4077
Geregistreerd: 21-01-03
Woonplaats: Zweden

Nog zoooo lang wachten...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-03 16:38

Mijn verzorgpaardje Rain moet pas in September veulenen...dat kan ik echt niet volhouden! We weten nu dus een beetje door welke hengst ze is gedekt (dat wisten we dus niet). Ze is dus waarschijnlijk gedekt door een grote zwartbonte. En Rain zelf is bruinbont, dus hooopelijk komt er een bonte uit!!! Ik laat jullie nu paar fotootjes zien om te laten zien hoe dik (nou...dun) Rain nu is (deze foto's zijn ongeveer drie weken terug, dus ze is al wat dikker).
Hier zijn de foto's van Rain...je ziet dus nog eigenlijk bijna niks Boos! Hup Rain...wordt dik!
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

black_kelpie

Berichten: 7817
Geregistreerd: 28-03-03
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-03 16:41

Wat een schatje!! Jammer toch dat je nog zo lang moet wachten... tjee dan is ze laat in het seizoen gedekt!!
Wat is haar ras eigenlijk? Heel leuk paardje! Haha! (en ik ben toch verzot op bont... dus dat maakt dr nog een beetje mooier..)

Skogsmulle

Berichten: 4077
Geregistreerd: 21-01-03
Woonplaats: Zweden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-03 16:55

Mikju schreef:
Wat een schatje!! Jammer toch dat je nog zo lang moet wachten... tjee dan is ze laat in het seizoen gedekt!!
Wat is haar ras eigenlijk? Heel leuk paardje! Haha! (en ik ben toch verzot op bont... dus dat maakt dr nog een beetje mooier..)


ze is dus net 3 geworden en op haar 2.5 dus gedekt in de winter! we hebben haar van een handelaar, en die zei al dat ze 5 maanden drachtig was! ik hoop wel dat alles goed komt met het veulen, maar het gebeurd vaker, dus ik hoop het echt!

het ras? onbekend staat in het paspoort...de dierenarts zei dat ze 73% arabisch was...maar er zit natuurlijk ook wat welsh door Lachen alleen...welshjes zijn niet bont. Koe

je bent niet de enige die verzot is op bont, hier heb je er nog een! ik ben echt gek van bont, maar ik moet zeggen dat ik niet echt van die witte benen houd, want die worden zo snel vies Boos!
het nadeel dus van bont...

Skogsmulle

Berichten: 4077
Geregistreerd: 21-01-03
Woonplaats: Zweden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-03 16:56

ho...ik bedoel dus 75% arabisch Lachen

bobby

Berichten: 934
Geregistreerd: 15-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-03 21:31

leuk paardje en een knap koppie

Skogsmulle

Berichten: 4077
Geregistreerd: 21-01-03
Woonplaats: Zweden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-03 22:55

bobby schreef:
leuk paardje en een knap koppie


ze heeft idd een heel knap koppie, en ik wed dat het veulen een beauty wordt!!! MIJN beauty Extreme duivel Tong uitsteken
maar ok...dat duurt nog heel lang...*zucht*
ik moet me er maar doorheen slepen Knipoog

Vicky_82

Berichten: 1345
Geregistreerd: 27-04-03
Woonplaats: Halle (Belgiƫ)

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-03 22:59

Wachten maar dus tot het september is eh... En dan zal waarschijnlijk het lange wachten wel beloond worden als het veulen op de moeder lijkt...

Skogsmulle

Berichten: 4077
Geregistreerd: 21-01-03
Woonplaats: Zweden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-03 23:13

daar ben ik het helemaal mee eens. en omdat rain door een hele grote hengst is gedekt, hoop ik dat het veulen ook een maatje groter wordt dan zijn/haar moeder (rain is 1.33) want dan zou ik nog kunnen rijden (dan ben ik n.l. al een stukje groter Knipoog)

Tancreda4

Berichten: 24031
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-03 23:21

Mooi paardje! Wel balen dat je zolang moet wachten. Veel wacht plezier, ben blij dat ik van het wachten af ben Tong uitsteken