Morgen mag ik naar een bruiloft...te paard!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Ineke2

Berichten: 33041
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Morgen mag ik naar een bruiloft...te paard!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-05-03 15:18

Wow echt gaaf, ik kreeg vandaag te horen dat ik morgen te paard op Bassie naar de bruiloft van Sera (= baasje van Samier, de pony die ik af en toe verzorg, zie profiel) mag! Ze trouwt in de buurt van de manege, alle manegepony's inclusief Samier gaan er naar toe Lachen

Ik heb er superveel zin in, zoiets maak je niet iedere dag mee! Party!! Haha!

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)


Ineke2

Berichten: 33041
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-05-03 15:23

Sjimmy schreef:
Ga je in een apepakkie Knipoog

Ja haha, in mijn wedstrijdpinquinpakje Tong uitsteken

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

Ineke2

Berichten: 33041
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-05-03 21:49

Kiamyd schreef:
He leuk joh!! Veel plezier!!


Dank je dat zal vast wel lukken denk ik Haha!

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

Ineke2

Berichten: 33041
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-05-03 15:36

Het was superleuk vandaag! Om half 12 gingen wij met een stoet van 32 paarden naar het huis van Sera (de bruid), daarna achter de koets aan naar het stadhuis. Daar werden een paar foto's gemaakt Haha!
Het bruidspaar ging toen naar binnen en wij weer terug naar het park. Daar moesten wij een tijd wachten tot de koets weer zou komen en toen werden er nog allerlei foto's gemaakt met de paarden op de achtergrond. Sera ging met bruidsjurk en al nog even op Samier (haar eigen pony) Haha!

Daarna weer naar stal...wij hebben zo'n 4 uur op het paard gezeten pfff... ik was blij dat ik weer op de grond kon staan haha, heb zadelpijn nu Tong uitsteken

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

Ineke2

Berichten: 33041
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-05-03 15:42

De meesten paarden gedroegen zich voorbeeldig, er waren er 2 bij die het allemaal niet zo leuk vonden, maarja er zijn geen ongelukken gebeurd Lachen
En als ik de foto's heb verschijnen ze wel op bokt Knipoog

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)


Ineke2

Berichten: 33041
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-05-03 19:44

Jeetje zo'n goederentrein ook... Frusty Het zal je maar gebeuren hihi...
Bij ons schoten er 1x een paar in galop, maar na een paar meter had iedereen ze weer terug, dus niks aan de hand Haha! Er werd een keer op een haar na een geparkeerde auto gemist, knap staaltje stuurmanskunst van de ruiter Tong uitsteken (paard wilde niet meer vooruit...toen had ze haar paard achteruit gestuurd tussen 2 paarden door hihi, maarja anders had ze dus bovenop een auto gezeten)

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

Ineke2

Berichten: 33041
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-05-03 20:20

Oja wat ik vergeten was te vertellen, was dat alle paarden mooi versiert waren. Bassie had een hengstenvlecht met daarin mooie witte bloemetjes en in zijn staart ook...de rest van de paarden hadden ook die witte bloempjes, alleen Samier had (omdat hij dus de pony van de bruid is) er witte roosjes bij. Zo schattig allemaal Lovers

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 28 bezoekers