Ik baal

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Lente
Berichten: 27769
Geregistreerd: 07-05-03
Woonplaats: Enschede

Ik baal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-03 16:06

Hai allemaal,

ik steek maar meteen van wal. Ik ben al een hele tijd gek op een ruin van mijn manege en wil hem al een tijdje kopen... En wat blijkt nu?

Een meisje uit de les voor mij (waar ik het niet super mee kan vinden) krijgt een paard van haar vader kado als ze slaagt voor haar eindexamen.

Dus ik vroeg haar of ze al wat op het oog had... Ja dus Boos!

Je voelt de bui al hangen... Zij krijgt dus van d'r pappie dit paardje... Misselijk

Ik ben dus nu helemaal gek aan het worden... Ik ben ZO dol op dit beestje, en ik wil echt met hem werken om wat te bereiken, om hem weer goed in zijn spieren te krijgen, en om de drukkingen op zijn rug weg te krijgen, en zij vind het geloof ik wel goed zoals hij nu loopt. Boos!

Ik ben nu dus letterlijk aan het flippen, wil van alles doen zodat ik binnen 4 weken (als haar examens over zijn) dat paardje heb gekocht... Maar moet nog zoveel geld Huilen

Ik ga nu dus mijn vriendje lief aankijken...

Ik kan het gewoon niet aan als uitgerekend ZIJ dat beestje voor mijn neus weg kaapt

Ik ga nu dus kijken of ik 5 of 6 dagen in de week kan werken en zo... Alles om dat beestje te kopen... DAMN!

Ik word gek... Heb neigingen tot moord

Tis gewoon fiets! (<--- Fiets??? vandaar al die rare woorden bij Bokt!)
Duimen jullie voor me? (Sorry voor dit agressieve mailtje trouwens...)

Frusty Verdrietig

Lenneke

Tindra
Berichten: 2226
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-03 16:28

Ik zal zeker voor je duimen hoor!!
Kan me helemaal voorstellen dat je hier vreselijk van baalt.
Kan je niet iets regelen met de manege... dat je hem op afbetaling koopt ofzo..?
Succes!!!

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-03 16:29

En misschien slaagt ze wel niet... Knipoog

Lente
Berichten: 27769
Geregistreerd: 07-05-03
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-03 16:30

Jammergenoeg is de eigenaresse van de manege niet zo soepeltjes met dat soort dingen. En als dat meisje meer zou bieden, dan gaat hij ook naar haar.

Ik moet er dus voor zorgen dat ik hem koop voordat zij een bod heeft gedaan... Met andere woorden, vanavond rondmaken, maandag laten keuren, dinsdag meenemen (zoiets).

In ieder geval binnen 4 weken moet het geregeld zijn...

*zucht*

Lenneke
PS. Als alles lukt zoek ik nog een bijrijdster... Iemand? Knipoog

Lente
Berichten: 27769
Geregistreerd: 07-05-03
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-03 16:31

Tja ze is best wel dom, maar zal je net zien dat ze wel slaagt Boos!

Mist

Berichten: 9482
Geregistreerd: 17-02-03
Woonplaats: noord brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-03 19:26

Kun je niets met je baas regelen, bijv. je vakantiegeld wat vroeger uit laten betalen ? Je bouwt het per maand op (8% van je loon) dus dat ie bijv. uitbetaalt wat je nu al hebt opgebouwd ?

Lente
Berichten: 27769
Geregistreerd: 07-05-03
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-03 22:33

Tja... Jammergenoeg is mijn vakantieuitkering niet al te hoog, omdat ik op dit moment alleen nog maar op zaterdag werk. morgen ga ik wel met mijn baas bespreken of ik meer werken kan.

Lenneke