Heb zelf het hoofdstel in kunnen doen!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-08-01 23:22

Ik heb vandaag zelf het hoofdstel bij Razinda in kunnen doen en zelf gelongeerd! Ik was bijna nog blijer dan toen ik er voor de eerste keer op zat! *LOL*

Mijn stalgenoot was er wel bij, en hij bleef ook even kijken bij het longeren. Toen hij wegging ging Razinda heel hard hinniken en druk doen, maar ik kon haar makkelijk houden.

En ze luistert zo goed naar je stem, heerlijk gewoon. Ik was dus superblij, maar vooral dat ik helemaal zelf het hoofdstel in kon doen en ze liet het gewoon heel braaf toe! Party!!

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl


Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-08-01 23:43

Tot nu toe lukte het gewoon niet, dat hoofdstel in doen, en vandaag liet ze het gewoon toe! Ze kijkt natuurlijk wel altijd naar Jur, als ik die opzadel dus ze heeft een goed voorbeeld *LOL*

Jur luistert trouwens ook super aan de longeerlijn. Ik zou haar als voltigepaard kunnen inzetten! Ik kan haar zelfs op mijn stem rijden als ik wil, dus zonder beenhulpen.

Ben ik stiekem wel een beetje trots op, dat mijn beide paarden zo goed luisteren aan de lijn, bij allebei heb ik het ze zelf geleerd. Alleen inrijden vanaf het begin heb ik nog nooit gedaan dus het is super spannend! Jur kon net iets meer dan Razinda nu, toen ik haar kocht. Ze was toen bijna 4 jaar.

In theorie kan ik Razinda nu helemaal zelf gaan rijden, want ook op en afstijgen gaat al zonder hulp. Echt ongelooflijk vind ik het, vooral omdat Jur zo lastig was met inrijden (hebben de fokkers verteld). Maar ik wil voorlopig wel dat mijn stalgenoot er nog even bij is, wel zo veilig.

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-08-01 23:58

ja, ik moet gewoon wat meer vertrouwen hebben en niet zo doemdenken! Lachen
Kon ik daar maar eens mee ophouden!

Ik zie wel hoe het allemaal loopt maar ik ben er van overtuigd dat Razinda gewoon een ontzettende schat is!

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl


Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-08-01 11:21

Bedankt allemaal!

Fitzroy, dan kom je toch gewoon een keer kijken! Alleen weet ik niet of al durf te rijden met iemand erbij die komt kijken! *LOL*

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AnoukS_, Ubermetrics en 121 bezoekers