(leuke ) buitenrit :(

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Pasha

Berichten: 7111
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Winterswijk/ harreveld

(leuke ) buitenrit :(

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-05-03 11:02

hey hey,

dacht ik zondag van naahh tis zon mooi weer, en na de fotoshoot Knipoog had pasha ook wel zoiets van nah gaan we nog wat doen.
Dus ik denk laten we maar ff een buitenrit maken..
Kwamen we op een weg, en daar is altijd een huis en daar staan van die ontsmettings bakken en dat vind ze elke keer weer eng.. zoo irritant maargoed ik denk rustig blijven maar nee hoor... hele tijd achteruit en proberen te steigeren grr... maar ik dacht ik ga er niet af... mjaa wat nu want ze hosste telkens bijna de sloot in Frusty
njaa dan maar achteruit.. woohh ik ben nog nooit zo hard achteruit gegaan haha het leek wel of ze achteruit draafde heel vaag.. maar goed omdraaien precies met haar neus boven die onstmettings bak zo van dat is nie eng..
Nou toen verder ikke beetje geiriteerd maargoed,
kwamen we bij een zandpad dus ik denk ff lekker galloperen zo van nou nou ga dan maar VOORUIT!!! dus ze gallopeerd weg.. opeens heel hard recht op een boom af ikke zo HEE WAT DOE JE NOU1!! ( haha dom ) ennuh stopt ze net optijd met zon scherpe draai pcies naast een sloot lig ik bijna in de sloot.. draait ze nog een x heeel scherp vlieg ik bijna zoo door naar de andere sloot... GRrrrrrr Extreme duivel .. ikke zoo booss.... grrrmpff.. Boos!
Njaa toen toch maar weer ff rustig doen en nog beetje draven en toen lekker heeel lang gestapt en dan is ze zoo lief dan kan je niet meer boos blijven Schijnheilig

Njaa haha volgende keer beter....

Groetjes Laura

:+: Trotse eigenaresse van GUCCI BROWN(v. Bordeaux)16-05-2011
[KS-ITP] Droom ik? M'n 1e EIGEN paard: prachtige hengst GUCCI BROWN!
Besselink's Benti M1 + 8 :D, Springen B+ 15 :D [RIJ-ITP] Geweldige fotoshoot van knap paard en geweldige outfit LOOK!


Pasha

Berichten: 7111
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Winterswijk/ harreveld

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-05-03 11:09

Fairie schreef:
zooo! en dat noem je dan géén leuke buitenrit? ik doe niets liever dan hard gaan, bokken en stijgeren Tong uitsteken maar goed... volgende keer beter Tong uitsteken


Hahaha opschepper!!!
Neeh tuulk hou ik van hard maar niet hard op een boom en sloot af Verward hahaha
achjaa we hebben het gelukkig droog gehouden!! allowel haha twas best lekker weer voor een duik Tong uitsteken

:+: Trotse eigenaresse van GUCCI BROWN(v. Bordeaux)16-05-2011
[KS-ITP] Droom ik? M'n 1e EIGEN paard: prachtige hengst GUCCI BROWN!
Besselink's Benti M1 + 8 :D, Springen B+ 15 :D [RIJ-ITP] Geweldige fotoshoot van knap paard en geweldige outfit LOOK!


Pasha

Berichten: 7111
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Winterswijk/ harreveld

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-05-03 17:29

Mzz haha coowl springen Boos! not...

:+: Trotse eigenaresse van GUCCI BROWN(v. Bordeaux)16-05-2011
[KS-ITP] Droom ik? M'n 1e EIGEN paard: prachtige hengst GUCCI BROWN!
Besselink's Benti M1 + 8 :D, Springen B+ 15 :D [RIJ-ITP] Geweldige fotoshoot van knap paard en geweldige outfit LOOK!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: ComscoreBot, GrapeshotBot, IASCrawler en 104 bezoekers