Zo zit je erop en zo sta je ernaast....

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Zo zit je erop en zo sta je ernaast....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-05-03 20:51

Het ging weer op zijn Isolda's hoor *LOL*

Het was echt perfect weer, zonnetje, weinig wind. Isolda was braaf en had drie kwartier haar best gedaan. Ze voelt steeds sterker aan, terwijl ze ook steeds lichter wordt, heel apart.

Daarna nog even lekker uitstappen langs het strand en voetjes wassen.
Soms als het heel stil is op het strand en Isolda is heel rustig, dan stap ik aan een lang teugeltje en doe mijn ogen dicht. Met het zonnetje op mijn gezicht, het ruisen van de zee en het geschommel van Isolda haar rug voel ik me dan compleet ontspannen Dromen

Toen ik van het strand af kwam, voelde ik me nog steeds een beetje loom. Er speelden kindjes met een grote bal en rolden daarmee over de grond. Isolda vond dat wel wat eng, maar stapte braaf verder aan een lang teugeltje. Domdomdom natuurlijk.

Kindje rollebolde met bal, Isolda sprong naar links. Mijn linkerbeugel schoot uit en kwam tegen de gesp van de singel aan. Niks aan de hand zou je zeggen.
Nee, met een normaal paard niet. Met een Isolda is zo'n klingel-geluidje reden genoeg voor een flink paniekerige sprong.

En *tjoep* daar stond Jantina met haar voetjes op de grond, heel verbaasd te kijken hoe ze daar nou net van haar paard af gekomen was Verward

Weet niet wat er gebeurde, maar ik viel wat achterover, mijn rechterbeen vloog over Isolda haar hals en ik kwam op mijn voetjes op de grond *LOL*

Ben snel weer gaan zitten en ben heel nonchalant verder gereden.
Die kindjes met die bal keken me nogal raar achterna Haha!


jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-05-03 22:02

Hmmm... ik zou het misschien best kunnen oefenen.... Haha!
Misschien ligt er wel een verborgen carriere op Isolda en mij te wachten als stunt-team!


jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-05-03 10:25

Ehhmm.... zit nooit te dromen op je Isolda Haha!

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-05-03 11:46

Mieke, vanuit rengalop... volgens mij is dat meer wat die stuntcowboys doen Schijnheilig

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-05-03 20:30

Goed idee Sanderijn, wie weet ga ik dat wel opzetten! *LOL*


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: ComscoreBot, Kasmir, OmgiliBot, Ubermetrics, Vagabondo en 40 bezoekers