gebeld door paardenkrant

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-03 18:57

waarschijnlijk zal een dezer weken de special komen van de mini paarden. En zal iemand de paardenkrant getipt hebben over de geboorte van Mystery, ik zei tegen jou nog van dat is leuk voor de PK, maar ik heb het niet gedaan hoor Lachen


liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-03 20:03

Het kan ook zijn dat iemand op Bokt zit ja, of dat iemand uit de school geklapt is Tong uitsteken Maare ik lees het vanzelf wel *LOL*


liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-03 22:07

Heel vaak is het moeilijk om ze te vinden wie je moet hebben, dat had ik laatst ook, ze hadden gebeld over Jordy, en mijn moeder vergat wat en ze wist de naam niet meer. Bel jij maar even Linda, maar uiteindelijk toch gevonden Haha!

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-03 13:51

Mika schreef:
Ze hebben mij afgelopen week ook gebeld van de paardenkrant, een intervieuw gehad met Christine Linneweever......... Haha!
Moest foto's opsturen van Thriller en Mika en er komt een grote advertentie in van Stal Zegwaard waar mijn stal ook bij vermeld wordt...
Ik vond het allemaal ook erg spannend en ben zeer benieuwd wat voor stuk het wordt....... Haha!


heb ik allemaal gelezen

Vandaag was dus de special Appaloosa en NMPRS Party!!

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-03 21:39

De advertentie van Zegwaard is heel groot hoor, een hele pagina!! MOet er iets gescant worden, geef dan een gil Haha!

Enne Stef, je moet anders gewoon eens terugbellen met de PK hoor!!

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-03 15:44

stef schreef:
Ik heb nog niks gehoord, Het is kennelijk teveel moeite om af te bellen als het niet meer nodig is


trouwens, meestal bellen ze wel terug, ze bellen eerder te vaak dan helemaal niet meer!!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ann, Cantheon, Donnatella, furious, Isa_Sofie, MairiMacBran, mamabird, Marsie2, MissWeenie, MyWishMax, Nele80, RoxanneJessy, Vagabondo, Vuri en 109 bezoekers