held :)

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mrietjesueel
Berichten: 815
Geregistreerd: 19-12-02

held :)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-03 00:05

Vandaag dacht ik, laat ik gewoon maar zonder zadel gaan rijden. Had niet veel tijd, zadel erop leggen kostte me teveel moeite Knipoog, en k dacht dat k alleen maar zou kunnen stappen, ivm zn overbelaste kontspieren...

T begon met opstappen Lachen Moest via een cavaletto, anders haal ik het niet.. Ging beetje te lomp, Knilles flipte Lips are sealed Al bokkend vloog ie door de bak... "HOOOOO KNILLES, BRAAAAAAAAF!" Kon m nix kwalijk nemen natuurlijk, had geluk dat k kon blijven zitten, voor t eerst in jaaaaren zonder zadel... Pling

En rijden. Schuimen, doorlopen, WIJKEN (!!!), geen verschil tussen links en rechts (met constant 'GELIJKE DRUK OP DIE TEUGELS' in mn hoofd Knipoog ), en draven... T ging weer Haha! Zn kontspieren zijn weer beter. Beetje stijf issie nog wel, maar dat komt wel weer goed.

Hij liep in stap in 10 minuten rond, en met draven was ie praktisch meteen ontspannen Dat ga k ff volhouden Lachen S goed voor mij, voor mn evenwicht, je ligt er zo af als je je zwaartepunt verschuift... Tong uitsteken en Knilles leek t er ook meer mee eens te zijn...

Mja, dat opstappen gaat nog s lollig worden Lachen
"Hooo pony, hoooo maar, braaaaaaf... HOOOOOO!!! Knilles... Hooooooohooooo... Zo braaf. HOOOOO GVD!! Hoooooo...." Haha!

AmyII

Berichten: 7543
Geregistreerd: 22-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-03 09:21

ghehehehe wel goed dat eht je zo lukt,
na verloop van tijd wordt het opstappen ook makkelijker hoor Haha!

STELLAlover

Berichten: 796
Geregistreerd: 03-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-03 09:25

Laat daar eens foto's van maken, als je opstapt Haha! !!
Haha, wel leuk dat het je zo lukt! En ik kan ook niet zonder hek of ton op Stella komen hoor Knipoog !

Mrietjesueel
Berichten: 815
Geregistreerd: 19-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-03 11:09

Gaat veel te snel om daar foto's van te maken Haha!

Barb

Berichten: 12082
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-03 11:12

hahaha dat opstappen heb ik ook altijd last van, ik stapel 2 kistjes op elkaar en gooi dan mijn been er over heen. Gelukkig blijft Jaike meestal wel braaf staan.
Vorige week stond ik op het randje van het kistje en toen ik mijn been net boven haar kont liet hangen lag ik plotseling onder haar buik Clown
Omdat ik op het randje stond hing er teveel gewicht aan die kant en vloog het bovenste kistje van het onderste af Haha!

Mrietjesueel
Berichten: 815
Geregistreerd: 19-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-03 22:35

Heb vandaag maar 2 cavaletti's op elkaar gestapeld, maar da's wel wiebelig Haha! Nou bleef ie wel mooi staan...