Ha ha, proefje gereden!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Daihyo

Berichten: 88070
Geregistreerd: 01-06-01

Ha ha, proefje gereden!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-03 22:04

Sylvia had weer eens wat in haar hoofd gehaald. Ze zou voor mij een proefje voorlezen.
Als je bedenkt dat ik Kasmeria nu zo'n half jaartje rij en het steeds beter gaat, is dat best een keertje leuk. Lovers Ik start overigens niet met haar hoor, zo goed gaat het nou ook weer niet.... Haha!

Maar goed, Syl had het proevenboekje gepakt. Ze zou wel even een proefje uitzoeoeken. En dan niet gewoon een B-proefje pakken, nee hoor, gelijk een L-proef (oude proeven) }>
Ze begon met lezen en op zich liep het allemaal heel netjes. Tot ze op de volgende bladzij kwam. Tsja, 2 bladzijden kwijt. Sch joh, zoeken we toch gewoon even een nieuwe proef. *LOL*
Kon ik weer overnieuw beginnen. Maar goed, dat deden we dus. Op zich liep het best lekker. Hij was wat ingewikkelder als de eerste, maar het ging wel. Tot we bij de galop kwamen. Er kwamen net 2 paarden voorbij, dus mevrouw vond het nodig om even hard te gaan rennen, met haar staart op haar rug. Pfff....maar eenmaal weer terug gereden, heb ik de proef afgemaakt. Vingers aflikken

Volgens Syl ging het best goed. Ging het ook wel, als je het harde rennen, 3 extra rondjes bak, het stilstaan omdat ik iets niet verstaan had, het foute achterwaarts (half voorwaarts Verward ), en zo niet meetelt...... Schijnheilig Schijnheilig

Maar goed, het was leuk om een keer te doen en wie weet starten we ooit nog eens..... Lovers Lovers