Slecht begin van de dag :n

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
nikkiemisty

Berichten: 3303
Geregistreerd: 12-03-02
Woonplaats: spijkenisse

Slecht begin van de dag :n

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-03 15:44

Ik mocht vandaag weer Karina (verzorgpony) rijden en het ging hartstikke goed, ze was hartstikke braaf (normaal wordt ze altijd eerst gelongeerd, maar dat moet ook zonder te longeren kunnen).
Totdat we linksom op de hoefslag reden en er kwam een paard rechtsom aan en ze had genoeg ruimte om er tussen door te gaan (tussen dat paard en het schot), we waren bijna bij dat andere paard en ze stopt keert om en begint te springen en te doen. Dat paard wat rechtsom aankwam begon een beetje te steigeren waardoor Karina's kont onder dat paard was en daarna ging ze helemaal nergens meer langs dus ik schop haar voorruit en ze doet dr hoofd tussen de benen, bokt, draait een half rondje en springt verder en toen lag ik er naast keihard op me rug... Verdrietig Ik ben daarna nog wel opgestapt want zo makkelijk komt ze er niet vanaf Ik heb niet intensief veel gereden, want ik was eigenlijk net klaar, ze was zo braaf...

Ik was om kwart over 12 thuis en toen mocht ik gelijk door naar de tandarts Scheve mond Maar ik had geen gaatjes Haha! Daarna naar de ruitersportzaak en daar heb ik een beige/grijs-achtige rijbroek gekocht met blauw op je kont en aan de binnenkant van je benen. Een bijpassende bodywarmer die je 2 kanten kan dragen (dus blauw met grijs/ grijs met blauw) Donkerblauwe handschoentjes en nieuwe chaps. Dus dat maakt mijn dag wel weer goed. Heb alleen nog heel erg last van mn nek, en dat zal morgen ook nog wel zijn, maar morgen hoef ik niet te rijden. Donderdag weer Haha!

skatje

Berichten: 1033
Geregistreerd: 27-04-03
Woonplaats: Wijchen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-03 16:28

Hopen dat het donderdag beter gaat! Echt balen voor je hoor!

skipperfan

Berichten: 10877
Geregistreerd: 23-07-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-03 16:52

So das k*t Boos! Sterkte met je nek en ik hoop dat je er geen last meer van krijgt!
En naar de tandarts is ook zo leuk om heen te gaan
Wel gaaf wat je gekocht hebt! Ik heb net de foto gezien en het ziet er heel leuk uit Haha!

nikkiemisty

Berichten: 3303
Geregistreerd: 12-03-02
Woonplaats: spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-03 16:55

Haha! thnx Ik hoop dat het donderdag weer beetje over is, het liefst helemaal natuurlijk *LOL* En de foto's ga ik op bokt zetten!

Chatelaine

Berichten: 9151
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Geboren in Dordt,via H.I Ambacht in Lelystad terecht gekomen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-03 16:59

Ik wil ook zieeeeeeeeeeeeen Verdrietig fotos Tong uitsteken

nikkiemisty

Berichten: 3303
Geregistreerd: 12-03-02
Woonplaats: spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-03 17:10


Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-03 19:57

Das balen zeg! Heb vandaag ook nog met Soraya gereden die een beetje aanstellerig was (er bewoog een paardenbloem en toen zijn we even de buitenbak doorgesprint Knipoog).
Je zal morgen wel spierpijn hebben, had ik ook heel erg toen met Willem

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-03 19:57

Ahhhh arme jij!
Leuke nieuwe kleren trouwens.

nikkiemisty

Berichten: 3303
Geregistreerd: 12-03-02
Woonplaats: spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-03 08:55

Nou ik heb geslapen met een dun kussentje en ik heb nu geen nek pijn meer, maar meer in mn rug. Maar dat is al een stuk minder als gister gelukkig.