weer bij boederij wezen kijken

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
paulanda
Berichten: 2180
Geregistreerd: 09-07-01
Woonplaats: heerhugowaard(n-H)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-01 20:37

in schoorl met hectare land Haha! moet onwijs veel aan gebeuren de schuur die er stond is helemaal ingestort Frusty maar mag wel opnieuw worden neergezet(van 10 bij 12 *LOL* )en er zit nog een aanbouw in en in de boederij zit nog een hooischuur,1muur valt zowat om en ze vragen er nog 1,1 voor belachelijk toch!? Verward maar bieden mag altijd!dan zitten we maar 5min van het strand af Kwijl

Sibold
Berichten: 1817
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-01 21:35

Getverderrie ja.. ze weten de prijzen wel op te drijven in de regio... meestal dan ook nog zo'n kreet erbij van "zeer geschikt voor paardenliefhebbers" en dat dan voor pakkum-beet een par miljoen!
Veel geluk & wijsheid gewenst

(als het doorgaat kom ik eens bij je kijken!)

paulanda
Berichten: 2180
Geregistreerd: 09-07-01
Woonplaats: heerhugowaard(n-H)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-01 22:11

ja das altijd wel lachen je hoeft nog niet eens het huis gezien te hebben als er al staat voor de echte paardenliefhebber dan weet je al dat het fout is!hihi
in de buurt staat ook een huis met bak en 4500m2 grond en 2 stalletjes heel simpel huisje wel goed onderhouden,raad eens!?BIJNA 9 TON!!belachelijk toch,ons motto is altijd je moet bieden wat jij vind dat het voor jou waard is,we zoeken al 2 jaar en hebben meerdere keren geboden maar zaten niet hoog genoeg,jammer maar helaas we geen geen tonnen uitgeven voor iets wat het niet waard is,gewoon een eerlijke prijs.

PUCK

Berichten: 2698
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Betuwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-01 22:21

Maar helaas bepaalt de markt wat een huis waard is. Als jij het niet wilt betalen, dan een ander graag!

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-01 09:32

Klopt ja, voor bouwvallen moet je vaak nog een miljoen betalen. Dan kun je beter een kaal stuk grond kopen van een hectare en daar iets op bouwen, dat is dan goedkoper. En als je daarmee klaar bent kost dat ook een miljoen alles bij elkaar, maar dan heb je geen sloopkosten etc hoeven te betalen. Echt belachelijk hoor.

Riƫtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-01 09:37

En bovendien is de grondprijs vrij hoog! En als je dan nog toestemming hebt om te bouwen (of er staat al wat op...).
Tsja, wij zijn ook nog steeds op zoek. Hebben ons nu ook bij een makelaar laten instrijven, maar daar hoor je ook maar bar weinig van. Zal straks de verschillende sites nog effe bij langs gaan!

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-01 12:22

al die mensen die nu die te hoge prijzen betalen voor die boerderijen komen straks wel in de problemen. En dan moeten ze verkopen en dan sla ik mijn slag! Mensen doen zelf mee aan die prijsopdrijving. Ze moeten het gewoon niet betalen.

PUCK

Berichten: 2698
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Betuwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-01 13:10

die boerderijen worden echt niet goedkoper. rust en ruimte is steeds meer vraag naar. bovendien betaal je tegenwoordig voor een flatje al vier ton, dus als je het vergelijkt kloppend de prijzen al. De verwachting is dat de prijzen zullen blijven stijgen alleen minder explosief. en de mensen die te hoge hypotheken nemen....ja ach das gewoon superstom!!

Barb

Berichten: 12082
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-01 19:32

In Noord-Holland is het niet eens goedkoop om een huis met een stuk grond te kopen! In Friesland en Drenthe enzo liggen de prijzen een stuk lager!! Daarom ben ik dolgelukkig dat ik sinds anderhalve week in het bezit ben van een leuk huisje gelegen op 7000 vierkante meter grond in Opperdoes dat ligt naast Medemblik!! Ik ben dolgelukkig, volgende week donderdag word mijn eerst toekomstige paardje gekeurd en als ze goed is dan is niemand zo gelukkig als ik!!!!!! Ik hoop dat jullie ook een leuk huis zullen vinden met een aardig stuk grond!!