Wat is je moeilijkste oefening?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-03 08:57

De spin en changementen in series, maar daar zijn we ook pas net mee begonnen dus da's niet zo onlogisch, komt wel goed.



Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-03 10:05

Tyrza schreef:
Dat is een kwestie van het ritme leren aanvoelen, Sonja. Ik kon de tempi's maar niet onder de knie krijgen, tot op een dag: ik had het ineens door! Nu rij ik er makkelijk 15 achter elkaar! Knipoog


Ben er nog niet zo lang mee bezig, was al erg trots toen ik er eentje neer kon leggen op de plek die ik wilde Haha! maar ja life goes on dus nu wordt het wederom moeilijker.
Ik raak bij de derde meestal het gevoel kwijt, waardoor Mileen van de kook gaat en niet meer snapt wat ik wil Arm dier, ik ben ook vaak niet te begrijpen voor d'r.... Volgens mij denkt ze dat ze het fout doet als ik te veel achter elkaar vraag ofzo....
Ach, komt wel weer goed. En zo niet, dan ben ik al apetrots op wat we nu kunnen, dus ik ben toch wel superblij met d'r! Lovers Ik vind het al superknap dat ze zo vreselijk haar best voor me doet!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-03 09:31

Suzanne, scheelt het niet als je (lekker kinderachtig Haha! ) hardop aftelt tot je wissels? Ik kreeg de enkelvoudige wissels eerst ook steeds niet precies op de goede plek, en toen heb ik stomweg teruggegrepen naar m'n springlessen van vroeger. Ik had een heel strenge instructeur die je 6 passen voor de afsprong hardop af liet tellen. En o jee als het er 5 of 7 waren, dan had je de rapen gaar...
Eigenlijk is het ook zot, dat je de afsprong voor een hindernis keurig op de plek kunt rijden, en een changement niet, dacht ik toen.
Heb het op dezelfde manier geprobeerd, tot groot leedvermaak van bakgenoten die regelmatig 6, 5, 4, 3, 2 SH*T gehoord hebben, maar nu gaat het heel aardig.... Haha!
Tja, je staat even voor schut, maar 't werkt wel..... *LOL*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-03 09:40

Hahaha ik heb een paar keer de fout gemaakt om er 3,2,1 HOP van te maken, maar daar zit een O in en dan hoort de mijne heel graag HO.... Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-03 10:21

Wat een brave paarden hebben wij toch he! Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-03 09:11

Jasmijn schreef:
[ maar zodra ik mijn been omleg springt hij een wissel, op het verleggen van mijn (nieuwe) buitenbeen dus, ipv op mijn nieuwe binnenbeen,
[/quote]


Ehhhh is dat erg dan? Mijn paard heb ik het ook geleerd op het (nieuwe) buitenbeen (en gewicht op zitbeenknobbels verleggen), ik doe nagenoeg niks met m'n binnenbeen. Ook gewoon aangalopperen doe ik op buitenbeen, niet op binnenbeen.

[edit; sorry, zie nu pas dat Runningkawa ongeveer hetzelfde had gezegd]


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: reina en 133 bezoekers