nieuw idee van mijn ouders

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Sanne

Berichten: 940
Geregistreerd: 01-05-01
Woonplaats: Schenkeldijk, Hoekse Waard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-08-01 17:16

Jah, ik heb super creatieve ouders. En die hadden gehoord dat een paarden bedrijf geen veeteeld is. Dus ik heb toen wat zitten brain stormen. Mijn ouder willen namelijk een grotere bak bouwen, 8 stallen neer knallen en een pensioen stal beginnen. En daar een huis bouwen. Maar dat mag pas als er een bedrijf komt wat geen veeteelt is. Dus mijn moeder wil dan wat Welsh hengsten kopen en dan dus een hengstenhouderij beginnen! En ik ben dan eigenares van de pensioen en dekstal! Gaaf he? Ik hoop echt dat het doorgaat! Schijnheilig

Jammer genoeg gaan we hier pas verder mee als we daar wonen(in Schenkeldijk) dus wachten.

I love all my animals!!!! to everybody a big [MagNiet]../upload/445/kusjuh.gif[/MagNiet]



Sanne

Berichten: 940
Geregistreerd: 01-05-01
Woonplaats: Schenkeldijk, Hoekse Waard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-08-01 10:44

Hahahahaha, oeps sorry ik ben pas 15 hoor! Nou ja van fouten leer je!
We gaan eerst verhuizen en dan gaan ze trouwen. En ze schrijven zich nu in voor wat huizen dus duimen! Schijnheilig

I love all my animals!!!! to everybody a big [MagNiet]../upload/445/kusjuh.gif[/MagNiet]

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _soraja_, Elegance_, Grainey, josien_m_, Lanoca, lukka63, marte_kandia, Pantykous, Pellelilly, sterregoud, Supertje, Tajmahal, Telpeva, W1ckedWitch en 104 bezoekers