na pennymeisje nu pennypaard?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
samirah

Berichten: 1145
Geregistreerd: 13-03-03
Woonplaats: tegenwoordig meer in het Zuiden maar nog regelmatig in het mooiste stukje van de achterhoek

na pennymeisje nu pennypaard?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-03 01:32

ik was lekker aan het losstappen komt een stalgenootje te paard terug van het jaarlijkse kamp van de ponyclub vlakbij, met een vriendin op de fiets. Hebben we samen lekker gereden nog iets gesprongen, was het eigenlijk niet van plan maar heb nu eenmaal een kruimeltje dat springverslaafd is (ben er zelf ook niet vies van) De ouders en het broertje van m'n stalgenootje kwamen ook kijken vraagt ze haar broertje wil je er ook even op? hij kijkt beetje benauwd naar Vaantje (die is 1.75 m)
dus ik vraag wil je eerst op mira om te wennen die is toch maar 1.62m. Hij blij en gelijk op Mira een paar rondjes gestapt, wat heb ik soms toch een engeltje Knipoog . Daarna hij op het grote paard van z'n zus en dat vond ie toch wel heel hoog en eng. Alles ging goed en hij eraf. Daarna hebben ze met de hele familie Vaantje op stal gezet terwijl ik wat ging springen. Daarna die vriendin( stalgenootje van de vorige stal) gevraagd of ze soms even op Mira wou, nou graag. dus zij erop en wat rijden en ook een sprongetje wat ze eerst niet echt durfde. Mira was toch heel anders als haar paardje was wel wennen vond ze.Maar Mira liet weer zien dat ze toch echt alles springt hoe maf ze er ook voor uitkomt en dat ze superbraaf is dus zij helemaal blij.
Ondertussen vroeg m'n stalgenootje of zij wat dressuur mocht proberen.
Dus zij er ook op en het is toch wel een mooi gezicht om mira te zien lopen met iemand anders erop. Toen moest zij ook nog een sprongetje maken wat super ging hierna heb ik mira lekker uitgestapt en hebben we haar zonder wat dan ook in de bak laten lopen om foto's te maken. Toen liep ze telkens achter mij of m'n goede vriend aan. Toch hebben we een paar mooie kiekjeS gemaakt, helaas niet met digi dus dat wordt scannen!
Het mooiste is dat mira binnenkort betuigd word door dezelfde vriend.
Knipoog
Heb ik nu een Pennypaard of niet? Haha!

STELLAlover

Berichten: 796
Geregistreerd: 03-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-03 09:57

JAAAA!!! Dit is HET pennypaard!!
Wel heel leuk dat ze zo braaf is dat iedereen erop kan!!

vamp

Berichten: 3861
Geregistreerd: 19-01-03
Woonplaats: waar de zon schijnt

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-03 10:14

hahahaha, nee het penny paard moet zwart zijn, en heel vurig en alleen de eigenaar moet hem aankunnen ( het penny meisje dus!)

samirah

Berichten: 1145
Geregistreerd: 13-03-03
Woonplaats: tegenwoordig meer in het Zuiden maar nog regelmatig in het mooiste stukje van de achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-03 01:37

haha ik heb dus een half pennypaard als ik het zo hoor. Het ligt gewoon aan mij dat ik zo'n malloot ben die echt van alles met haar paardje doet.

verder is het ook vaak een ongeloofelijk heethoofd maar meestal komen we er samen wel uit.

gisteren was ze bij het stalgenootje ook heel fel en toen riep ze uit: jij hebt een spacepaard, die heeft vast spacecake gehad. Toen zei ik. welnee dat is mira als ze niet mag springen en er wel een hindernis staat.