De grote verhuizing van Nicje

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Dimple

Berichten: 7439
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: @home in de polder

De grote verhuizing van Nicje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-03 13:33

Afgelopen vrijdag was de grote dag. De verhuizing van alle (zo'n 15 paarden) naar de nieuwe stalling in de Beemster. In de ochtend waren er al een paar paarden gegaan maar daar had Nic niks van mee gekregen omdat hij in de wei naar de treinen stond te koekeloeren Haha!

Eenmaal op stal wist hij meteen dat er iets niet klopte. Nerveus, draaien en mieren. Dat heeft hij volgehouden totdat hij op de vrachtwagen mocht. Maar wat hoog zeg *LOL* Eerst even met de voorbenen erop, effe naar binnen kijken........... even terug en toen is hij meteen erop gegaan. Zonder problemen Ben trots op onze vent. Hij was wel nerveus en stond wel wat onrustig, maar hij was zo braaf.

Eenmaal op de nieuwe stal wel wat bezweet van de wagen gehaald, maar dat is logisch. Toen begon het me toch te stormen Bloos Niet normaal meer. Het leek wel of het dak eraf ging. (het is een nieuwe complex dus dat lijkt me niet echt logisch maar toch.......... Knipoog ) Dat dachten de paarden dus ook. Ze waren vrij onrustig. Ze hoorden elkaar wel en herkenden hun vriendjes maar doordat de indeling anders is zagen ze elkaar niet allemaal. Er is dus flink wat afgehinnikt

De dag erna meteen gereden. Ik werd van alle kanten gewaarschuwd dat ze allemaal erg fris waren. Het waaide nog steeds dlink en er hadden al een aantal mensen bijna afgelegen. Maar.............. Nic was allang blij dat hij naar buiten kon en aan het werk mocht. Hij was super braaf, heeft alles even een bekeken en daarna zijn we heerlijk aan het werk gegaan. Geen rare bokkesprongen of verzet, gewoon heerlijk aan het werk geweest.

Er zit alleen geen rand om de bak. Die loopt gewoon over in het gras Haha! Jullie snappen wel dat ik af en toe een stukje gras meepakte Tong uitsteken Dat is wel goed zeg. Je leert meteen goed sturen en kijken en zo. Het is even wennen, maar het ging super! Sinds lange tijd niet zo'n lekkere galop gehad.

Ben dus trots en zeer tevreden over Nic! Hij heeft een mooi plekkie met zijn eigen vriendjes. Ik heb 2 rolletjes volgeschoten dus foto's volgen deze week (Nic en ik zijn namelijk door mijn vriendlief verwend met nieuwe spulletjes Lovers Dus kunnen jullie de nieuwe outfit meteen zien )

Diana_Mabel

Berichten: 7044
Geregistreerd: 04-02-02
Woonplaats: Houten

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-03 15:00

Wat leuke eindelijk verhuisd, ik ben erg benieuwd naar je oufit en de nieuwe stal! ik hou ITP in de gaten. veel plezier op je nieuwe stal

@smousje

Berichten: 517
Geregistreerd: 06-11-01
Woonplaats: Waddinxveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-03 20:15

Hai,

Ben blij voor jullie dat het allemaal goed is verlopen Knipoog
Is toch altijd spannend he.

Groetjes Smousje