Heerlijk geshopt bij Divoza

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
VeraM

Berichten: 561
Geregistreerd: 07-05-02
Woonplaats: Apeldoorn

Heerlijk geshopt bij Divoza

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-03 13:02

Ben weer eens naar Divoza geweest, en natuurlijk kom je met meer terug als dat de bedoeling was. Maar het was heel gezellig. De buit bestond deze keer uit:
1 vliegendeken
1 zomerdeken Valencia
1 dress zadeldek Valencia
transport beschermers
onderbandages
toiletteerschaar
thermometer
knofloook snippers
halster donkerblauw
ring voor in de muur om aan vast te zetten
hoofdstelhaakjes
boekje wachten tot de DA komt
en een boekje over het veilig op weg met de trailer

alleen is mijn zadelkamertje nu echt te klein

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-03 13:17

Haha,
Wel leuk vind ik het, als je zoveel spullen koopt Lachen
En je komt idd altijd met meer thuis dan de bedoeling eigenlijk was *LOL* Lachen

nutiagek

Berichten: 2059
Geregistreerd: 15-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-03 13:20

Leuk en inderdaad je komt met meer thuis dan verwacht

Ratjetoe
Berichten: 1525
Geregistreerd: 07-03-03
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-03 13:40

He, ik ben gister ook geweest met mn moeder. Werl een eindje rijden, maar ik wilde graag de Jeroen Dubbeldam winterdeken voor die prijs!! Ik vrijdagavond nog gebeld of ze err nog wat op voorraad hadden en het antwoord; ja hoor nog genoeg!!

Dus wij komen zaterdag aan in de winkel. Ik zag ze niet liggen dus maar even vragen; Nee mevrouw, ze zijn helaas allemaal uitverkocht en we krijgen ook geen nieuwe meer binnen dit was een eenmalige actie ivm zijn olympische overwinning!!! Ik balen dus maar een Rambo zomerdekentje gekocht en nog wat kleine spullen. Ik heb het voorlopig wel weer gezien bij de Divoza.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-03 19:16

Haha, ik ga binnenkort nog heen!

[edit]Typfout Bloos [/edit]

germie

Berichten: 25934
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-03 19:44

mmm, ik koop eigenlijk alleen datgene wat ik nodig heb. Dus ik ben laatst geweest voor 1 halster van 4.95 euro, en heb het ook daar bij gelaten Haha!

yvetje

Berichten: 2012
Geregistreerd: 20-11-02
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-03 19:44

ik ben ook heen geweest:
-hoofdstelhaken
-zadeldrager
-cap
-equishine
-liminent
En ik heb er toch spijt van dat ik dat groene polypad niet mee heb genomen Boos!

gomir

Berichten: 25534
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-03 20:02

Ik ga binnenkort ook heen Mijn mama had beloofd dat ik mocht rijden als ik mijn rijbewijs haalde en dat is gelukt Knipoog
Wil in ieder geval een stuk of drie van die halsters van 4.95 inslaan en alledrie mijn rijbroeken zijn tegelijk helemaal versleten...(bah, dan moet ik passen Verdrietig ).
En verder wil ik nog een rambo winterdeken dus als ik er toch al ben...Haha!

Belker

Berichten: 15305
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-03 20:45

Ik ga meestal voor de kopjeshoek. Gecombineerd met andere afspraken in het noorden. Vaak genooeg verlaat ik de winkel weer met lege handen. De laatste keer had ik peesbeschermers voor mijn schoonzus en een zak paardensnoepjes meegenomen. Heel beschaafd dus.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-03 21:42

Belker schreef:
Ik ga meestal voor de kopjeshoek. Gecombineerd met andere afspraken in het noorden. Vaak genooeg verlaat ik de winkel weer met lege handen. De laatste keer had ik peesbeschermers voor mijn schoonzus en een zak paardensnoepjes meegenomen. Heel beschaafd dus.


Huh? Met lege handen de Divoza weer verlaten?
Hoe doe je dat???? Haha! Dat is mij werkelijk nog nooit overkomen, en dat terwijl vriendlief altijd heel nadrukkelijk op zijn portemonnaie wijst en mij heel streng aankijkt Haha! Op éém of andere manier krijg ik het toch altijd voorelkaar *LOL*

Belker

Berichten: 15305
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-03 21:46

Nou, gewoon, regelmatig gaan kijken bij Divoza, des te vaker je er komt, des te minder aantrekkelijk wordt het Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-03 22:00

Belker schreef:
Nou, gewoon, regelmatig gaan kijken bij Divoza, des te vaker je er komt, des te minder aantrekkelijk wordt het Haha!


Nope, zelfs dat helpt niet bij mij; er is altijd wel wat te vinden wat ik écht niet kan laten liggen. Al is het maar een onnozel hoevenkrabbertje *LOL* Mijn vriend ergert zich echt groen en geel aan mijn koopwoede *LOL*

Belker

Berichten: 15305
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-03 22:18

Ik zelf vind Divoza duur Haha! . Alleen de opruimingen kunnen interessant zijn Party!! . Soms kom je in de koopjeshoek wel leuke dingen tegen. Meestal niet. Achm dan ga ik gewoon door naar Bosgra in Hardegaryp of De Stal in een ander gehucht tussen Leek en Molenend.

Ik kom meestal wel met troep thuis, maar niet van Divoza

Marleen_

Berichten: 3576
Geregistreerd: 06-04-03
Woonplaats: Krimpen aan den IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-03 22:22

oh ben jaloers Party!! ik wil namelijk ook weer ff gaan shoppen bij divoza, ja je kent het wel, dan moet je weer dit hebben en dan weer dat blablabla. maar zonder geld kom je niet ver dus ga maar weer snel weg en ga een ander topic lezen, voordat mijn jaloezie niet meer over gaat Huilen Ach gut

germie

Berichten: 25934
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-03 20:48

Belker schreef:
Ik zelf vind Divoza duur Haha! . Alleen de opruimingen kunnen interessant zijn Party!! . Soms kom je in de koopjeshoek wel leuke dingen tegen. Meestal niet. Achm dan ga ik gewoon door naar Bosgra in Hardegaryp of De Stal in een ander gehucht tussen Leek en Molenend.

Ik kom meestal wel met troep thuis, maar niet van Divoza


Is bosgra dan goedkoper dan Divoza? Sinds ik wel eens door Hurdegaryp kom, dan zou dat aantrekkelijk kunne zijn om een keer langs te gaan. Maar ik shop eigenlijk nooit zonder ecthe reden.