Arm paard........

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anna_oud

Berichten: 156
Geregistreerd: 15-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-03-01 23:56

Vandaag is Origine naar de manege gegaan. Ik had al eerder uitgelegd waarom ze daarheen ging in een ander berichtje.
Origine vond er dus geen bal aan, ze was die tralies van die bokt helemaal niet gewend en beukte daar zo met haar neusje tegen aan. Ook was ze harstikke druk en bonkte tegen de deur. Ik vond het zo zielig!!
Ze had haar voer ook helemaal niet opgegeten, en ze is die drukte daar ook niet gewend. Toen ik weg wou gaan zat ze echt naar me te schreeuwen, ze wou dat ik bleef volgens mij dus ging ik weer terug en ze was weer wat rustiger. Ik had er echt heel veel moeite mee om haar daar alleen achter te laten. Ik hoop dat ze morgen wat rustiger is... arm paard...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-01 00:08

Tja, maar twee weken thuis stilstaan is ook niks..... Joh, morgen is ze vast al een stuk rustiger en dan kan jij nog lekker twee weken doortrainen voor je stage begint!
Groetjes, Sonja
PS waar ga je eigenlijk stage lopen?

Anna_oud

Berichten: 156
Geregistreerd: 15-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-03-01 00:15

Ik ga stage lopen in een verpleeghuis, ik doe namelijk de studie HBO verpleegkunde. Dit is mijn eerste stage en het is meteen hard werken hoor. pffffff meteen dagen van 7 uur sochtends tot 6 uur savonds. En dan 4 x per week. De stage is ergens in Almere geloof ik dus ik moet er ook nog heen en terug reizen met de trein, dat kost me ook weer tijd. IK heb dus door de weeks haast geen tijd voor origine. Ze gaat naar een vrouw die haar 4 x per week rijd en dan ga ikd aar ieder weekend heen en dan ook soms wedstrijden rijden. Dat leek me ideaal voor zowel mij als Origine.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-01 00:25

Hihi, ik dacht dat je stage ging lopen "in de paarden". Maar daarom nog niet minder leuk hoor, wat je gaat doen!