Voor Kimmy

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-01 23:55

Gaat 't een beetje met je? Lucht gerust je hart hoor, als je even over Hicky wilt Bokken....
Knuf, Sonja.

Mirkim

Berichten: 6142
Geregistreerd: 01-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-01 11:30

t gaat niet zo. Gister wou ik proberen weer naar de manege te gaan. Stom natuurlijk, ik wou me denk ik groter voor doen dan ik nou in werkelijkheid ben. Toch raar om je vriendje zo te missen. Het was allemaal ook zo plotseling gegaan. Heb niet eens afscheid van haar kunnen nemen, want ik was op school. Ik kom uit school: 'ja kim, Hickory is dood'
Om de hele tijd hier op Bokt over Hickory te zeuren, zou jullie ook snel vervelen, maar bedankt in ieder geval!

horseofthemoon
Berichten: 257
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-01 11:39

Lieve Kimmy!

Hoe kan je nou denken dat we vinden dat je zeurt wanneer je je hart hier wilt luchten!
Ik denk dat het juist heel goed voor je is,dat je je gevoelens hier een beetje kwijt kan. Het is gewoon afschuwelijk wat er gebeurd is, en iedereen hier leeft met je mee, dat weet ik zeker!
Dus, meis, schrijf jij het maar lekker van je af als jij daar behoefte aan hebt.
Het zal allemaal moeilijk genoeg voor je zijn.
Heel veel sterkte toegewenst!

Groetjes, Ada.

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-01 11:52

kim, jij woont toch in stadskanaal? Een kennis van mij woont in onstwedde en kan wel wat hulp gebruiken met haar 2 shetlanders. Als je dat leuk vindt moet je ff reageren, dan krijg je haar nummer

Mirkim

Berichten: 6142
Geregistreerd: 01-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-01 12:02

nee, ik woon niet in stadskanaal. een uur rijden er vanaf. Dus onstwedde is dik een uur rijden met de auto. en op m'n fietsje is het al helemaal niet te doen.
En ik wil de komende tijd ff niks met paarden te maken hebben. wil even de verantwoordelijkheid niet meer. misschien laterr

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-01 13:31

voor een verzorg of bijrijpaard ben je niet zelf verantwoordenlijk (toch?)

Ineke2

Berichten: 33098
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-01 17:21

Tuurlijk vinden we jouw geen zeurpiet, schrijf alles maar op wat je denkt, dat lucht vaak op!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-01 21:02

He meissie, zo snel verveel je ons niet hoor! Ik kan me zo goed voorstellen dat je gewoon niet weet wat je moet doen..... En ik vind het helemaal niet stom dat je naar de manege bent gegaan, ik denk dat dat juist heel belangrijk is voor het verwerkingsproces. Praat erover als je wilt, huil als je de behoefte voelt, of rijd een stuk het veld in, stap uit je auto en schreeuw tegen de koeien wat je voelt, brul het er uit. Daarna een potje flink janken in je eentje, dat kan enorm opluchten. Probeer maar eens.

Heel veel sterkte en een warme knuffel,
Sonja.

ikke

Berichten: 37527
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-01 21:15

Zoals dood gaan bij het leven hoort, zo hoort daar ook de verwerking bij, en als het jou oplucht er hier over te schrijven dan moet je dat vooral doen. Op een dergelijke manier je vriendje verliezen is niet leuk. Daar veel verdriet om hebben is normaal.
Soms moet ik eraan denken. Mijn paard is ten slotte 27. Het kan mij ook gebeuren, het zal mij ook gebeuren.
Ik wens je sterke en verstop vooral je verdriet niet. Gery

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-01 21:23

je kletst het maar van je af hoor, iets ergers dan je paard kwijtraken bestaat er bijna niet...

Laui

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-01 22:09

He!! Natuurlijk zeur je niet! Je "zeurt" maar een eind heen en wij zullen je begrijpen hoor! En begrijpen we het misschien niet,het is altijd moeilijk om dingen te begrijpen als je het niet meegemaakt hebt, maar dan voelen we wel met je mee!

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-01 22:13

Hoi,

Je moet er wel over blijven schrijven/praten hoor. dat doe ik ook nog steeds als ik het weer even moeilijk heb met Julius. En volgens mij vinden ze dat helemaal niet erg.

En ik vind het goed van je dat je weer naar de manege bent gegaan. hickory zou echt niet willen dat je nu stopt met rijden. In je hart is echt meer plaats. Het is even doorbijten maar je moet er door heen

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-01 23:07

Zoals de anderen al zeggen: schrijf maar lekker van je af hoor. We vinden je echt niet vervelend ofzo. Dus alles wat je kwijt wil, zet 't maar lekker hier neer als je daar de behoefte aan hebt.

Pling Dikke knuf Mayo Pling

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-01 23:20

iedereen hier weet hoe geweldig die paarden zijn,en als je er eentje kwijtraakt.........we denken allemaal met je mee en begrijpen juist heel goed als je het er vaak over hebt,daarom kan je hier je verhaal zo goed kwijt.toen heike juultje verloor heeft ze ook dagenlang op horses gezeten,en we hebben allemaal geluisterd(gelezen)en iedereen voelt met je mee hoor!veel mensen denken dat internet onpersoonlijk is,maar ik heb eerlijk gezegd nog nooit zoveel begreep gekregen in mijn leven dan van de mensen op internet.je bent onbevooroordeelt omdat je ze niet kent,en je leert ze kennen,en daar onstaan zulke aparte vrienden door!ik weet dat ik altijd mijn hart hier kan luchten,nou daar kan ik niet zeker van zijn bij sommige bekenden van me!dus meid,vertel alles maar wat op je hartje ligt!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-01 19:53

Hoi Kimmy, ik vond hier nog een mooie kaart voor jou en Hicky,
Afbeelding