De schattigste + liefste pony van de manege = dood

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Joyce1988
Berichten: 3518
Geregistreerd: 17-04-02
Woonplaats: Barneveld

De schattigste + liefste pony van de manege = dood

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-03 22:01

Ahhh ik vind het zo erg Huilen

Ik kom vandaag op de manege. Was er sinds maandag niet geweest en ik had een paar suikerklontjes mee voor Jumbo, want die had ik m belooft Schijnheilig

Ik kwam daar aan heeej hoe gaat het en zo... Heej mag ik een suikerklontje voor de pony waar ik op moet... Nee want die zijn voor Jumbo... Maar Jumbo is dood... Jaaaajaaa daag dat geloof ik echt niet hoor, neej, deze zijn voor jumbo... Nee maar hij is echt dood! Ga maar kijken, hij is woensdag ingeslapen omdat hij niet meer wou eten en hij was heel dun geworden *hij was altijd Vreeeeeeeeeeselijk dik!* En hij struikelde veeeeeel vaker dan normaal en hij wou niet meer opstaan woensdag...

Ik geloofde er nix van dus ik liep naar de plaat. MAar hij was er ECHT niet! Ik vragen aan iedereen.. Issie echt dood... Ja...

De pony waar ik mijn eerste les heb op gereden, waar ik voor het eerst op galoperen, voor het eerst eem wedstrijd mee reed, voor het eerst mee sprong en pas voor het eerst zonder zadel sprong is DOOD!

Mijn lieve schatje is gewoon WEG! Het is altijd mijn lievelingetje geweest ook al wassie zo sloom. Het is in ieder geval beter, want hij heeft geen pijn, maar waaaaaaaaaaarom HIJ!

Hij werd altijd gebruikt voor voltige en buitenritten enzo, omdat ie zo mak was, maar nu issie gewoon weg...voor altijd... aan het slapen...

Ik kan t me nog steeds niet voorstellen eigenlijk Scheve mond

Loolapelooza

Berichten: 5911
Geregistreerd: 31-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-03 22:05

Tis altijd een schok , de pony waar ik op heb leren rijden ( die ik even graag zag als mijn grootste liefde van nu ) was ook op een respectabele leeftijd van 30 ingeslapen .

Het is heel erg , maar aan alles komt een eind . Daarom hoeft het echter niet ophouden met bestaan in je gedachten.

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-03 22:25

Wat ontzettend jammer dat je geen afscheid hebt kunnen nemen. Probeer vast te houden aan alle goede herinneringen die je aan deze pony hebt. Klinkt bot, maar voor de pony is het waarschijnlijk beter zo.

Bonte
Berichten: 6055
Geregistreerd: 02-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-03 23:01

Wat balen dat de manege je niet even gebeld had. Bij ons gebeurt dat wel als ze weten dat iemand gek op dat beesie is. Heeel veeel sterkte.