Geen zin...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Diana_Mabel

Berichten: 7044
Geregistreerd: 04-02-02
Woonplaats: Houten

Geen zin...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-03 12:27

ik heb de hele week al geen zin om te rijden Scheve mond wat een rot weer.
Vanavond ga ik wel even rijden want morgen ochtend heb ik les, hopelijk is het dan nog wel even droog anders is er echt niets aan.
gelukkig wordt het zondag mooi weer kan ik weer even bijkomen, lekker een de sokjes knippen staart wassen enz enz daar heb ik wel zin in Tong uitsteken

Tyrza

Berichten: 10878
Geregistreerd: 11-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-03 12:36

Ik heb geen zin om te werken. Zeker nu ik full time de paarden in ga, is de motivatie nihil. Ik zit helaas nog met een opzegtermijn van een maand...
Ach, even doorbijten!

Kytha

Berichten: 14944
Geregistreerd: 23-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-03 12:39

ik heb ook helemaal geen zin om te rijden, maar dat omdat meneer tegewoordig onwijs loopt te kloten Frusty
Maar zijn enorme buik zal er toch af moeten Haha!

Diana_Mabel

Berichten: 7044
Geregistreerd: 04-02-02
Woonplaats: Houten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-03 12:41

Dus het gaat gebeuren tyrza?je gaat er je fulltime in wat leuk zeg!

Maar ik heb ook geen zin om te werken hoor heb nergens zin in...oh toch wel vakantie lijkt me wel wat Lachen

Adawi

Berichten: 2635
Geregistreerd: 13-04-02
Woonplaats: Eerste Exloërmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-03 12:58

ik heb nu vakantie (bijna afgelopen) maar ik heb vandaag mn verzorgpaard te doen maar dat is 8km van mijn huis en langs de rijn, ik heb echt geen zin om er heen te gaan want ik heb tegen wind, maar altijd als ik er een maal ben heb ik wel weer zin, dus ik ga ffies proberen mn moeder over te halen dat ze me brengt Haha!

Romkabouter

Berichten: 21721
Geregistreerd: 25-06-02
Woonplaats: Donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-03 13:04

Ik rij alleen met mooi weer Lachen

Behalve als het regent en ik ben op wedstrijd.

Tyrza

Berichten: 10878
Geregistreerd: 11-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-03 13:18

Ja, ik werk nu nog 32 uur, maar gezien het feit dat ik nu zon 4 paarden te doen heb en uit moet brengen en het met lessen en clinics aardig loopt, heb ik besloten om dit werk op te zeggen.
Maar we willen het werk wel netjes achterlaten en de vervanger goed inwerken, dus nog even doorbijten...

Diana_Mabel

Berichten: 7044
Geregistreerd: 04-02-02
Woonplaats: Houten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-03 13:37

Dan heb je ook al een poos niet gereden of wel?

Even doorbijten inderdaad het duurt nu nog maar eventjes

Tyrza

Berichten: 10878
Geregistreerd: 11-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-03 13:42

Oh jawel hoor! Ben wel 1.5 jaar geleden even "sabatical" geweest voor 2 jaar. Heeft me goed gedaan en heb een hoop geleerd op sociaal en zakelijk vlak. Dat ga ik nu in praktijk brengen in de paardensport...Knipoog

parouscha

Berichten: 16951
Geregistreerd: 21-04-02
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-03 14:15

Haha dat ken ik Haha!
Nergens zin in, Dan maar wat rondhangen en wassen of staartjes bijknippen Tong uitsteken
Wandelen enz.. , maar het rare is, als men paard opgezadelt is, dan heb ik wel zin om te rijden Verward , heel stom *LOL*

spoekie

Berichten: 2406
Geregistreerd: 23-02-03
Woonplaats: Den bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-03 18:35

ik rijd gewoon ook als het regent......daar geef ik neit zoveel om...maar het moet niet te gek worden natuurlijk (gisteren was ik net klaar met rijden begon het zelfs even te hagelen)

Idra

Berichten: 6129
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: Kortenaken (België)

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-03 18:48

Wat een luxeprobleem!
Ik wou dat ik dat ook had...
Zit nu al ruim 3 maanden zonder paard en mis het echt wel enorm... het rijden... het knuffelen en tutten...
Grrr... snel die thesis en die examens af en dan weer op zoek gaan.. zo houd ik het niet langer vol!

Amanda_T
Berichten: 5950
Geregistreerd: 01-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-03 19:37

idd, ik rij ook nooit als het regent, en dan bal ik, en heb ik nergens zin in Haha!.
Maar soms vind ik dat niet zo erg, kan ik even tot rust komen, en dan ga ik gewoon op stal met haar tutten Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-03 19:45

Ik ben ook een mooi weer ruiter, daarom heb ik er ook verzorgers bij, niet alleen daarom, heb een 40 ureige werkweek, en dat werd te veel voor mij... had echt op t eind geen zin meer om te rijden, ik wil er wel lekker de tijd voor nemen, niet hup eten, rijden( swinters nog mesten ook!) en weer naar bed....dat is geen leven vindt ik...

Romkabouter

Berichten: 21721
Geregistreerd: 25-06-02
Woonplaats: Donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-03 20:32

Als het droog is valt dat bij mij ook onder mooi weer by the way.
Meestal als het regent willen de paarden ook niet zo, dus trainen ga ik dan sowieso niet. Soms een buitenrit, maar meestal aai ik ze even *LOL*

Ethelate

Berichten: 21119
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-03 20:35

Laatste tijd gaat het zo lekker met Tos dat ik een vrij dag MOET plannan Knipoog
En aangezien we sinds 3 weken op een stalling staan met een ASO grote binnenbak, is het gewoon zowat leuk als het gaat regenen, net als je de binnenbak in stapt Haha!
*fiets ik niet voor niks iedere dag verder Tong uitsteken En van door de regenfietsen smelt ik niet, maar paardrijden in de regen... Tong uitsteken *

Lieke

Berichten: 11351
Geregistreerd: 18-02-01
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-03 22:15

Paardrijden in de regen vind ik best te doen, ik weet alleen dat ik dan niet moet gaan springen, want die balken zijn zo zandering... Zit ik helemaal onder het zand, en je bent ook weer zo lang bezig met je tuig poetsen. Ik ken het niet zn zin gevoel al heeft dat meer met de inhoud van het hoofd van mijn pony te maken dan met het weer.

Metellica

Berichten: 2610
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Montfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-03 00:43

Ach kom op meissie! Na regen komt zonneschijn he! En lekker even een paar dagen niet rijden kan wel eens even lekker zijn! Straks als de zon gaat schijnen heb je vast weer zin en zijn alle dagen dat je niet hebt gereden weer ingehaald Knipoog

gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-03 13:56

Ik vind regen niet zo erg, maar mijn paard heeft er echt een gruwelijke hekel aan om in de regen te werken(strand kan hij nog mee leven).
Ik ben in staat om een concours af te zeggen als het echt stort, dan wordt het toch niets Knipoog Gisteravond was er hier een buitenwedstrijd en de regen kwam met bakken naar beneden...Ik had me niet opgegeven, maar anders was ik echt acuut gestopt met vlechten hoor Bloos

Als het een week lang regent dan komen mijn beesten wel gewoon buiten, maar worden tussen de buien door even gereden *LOL* Of ik ga naar de rijvereniging toe Knipoog

vamp

Berichten: 3861
Geregistreerd: 19-01-03
Woonplaats: waar de zon schijnt

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-03 14:35

ik heb vakantie Lachen !

Belker

Berichten: 15298
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-03 23:53

Romkabouter schreef:
Als het droog is valt dat bij mij ook onder mooi weer by the way.
Meestal als het regent willen de paarden ook niet zo, dus trainen ga ik dan sowieso niet. Soms een buitenrit, maar meestal aai ik ze even *LOL*

En dan ben je vermoedelijk blij dat je de ruimte hebt en ze buiten staan?