Mijn fantastische koninginnedag........NOT!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Mijn fantastische koninginnedag........NOT!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-03 21:43

Meestal zet ik dit soort dingen niet op bokt, maar ben het zooo zat. Dat ik het even van me af moet typen.

Dinsdagnacht een supergave nacht gehad in Amsterdam, heerlijk gefeest. En een klein slokje teveel gehad. Om 6 uur lag ik in mijn bedje. En om 8 uur ging mijn telefoon. Ik heb een aantal buitenlandse medewerkers in dienst, en die komen voor een paar maanden in nederland werken. Daar regelen wij dus alles voor! Die had ik afgelopen dinsdag laten verhuizen naar een ander huis. Ik had al zo mijn twijfels over de buurt, maar het verhaal was dat vele buros hier huurden voor hun buitenlandse krachten, dus ik was overgehaald.

Maar om 8 uur werd ik dus gebeld, en zijn die meiden overvallen, bedreigd en beroofd!! Dus ik ben direct naar ze toe gegaan, ze zaten inmiddels bij de opdrachtgever. Daar waren ze midden in de nacht naar toe gegaan, en dat is gelukkig een hotel. Minder gelukkig was, dat het een hotel midden in Amsterdam is...........en op koninginnedag???

Ik moest dus in zeer korte tijd een huis regelen, waar ze konden slapen. Uiteindelijk is het om half 9 gisterenavond gelukt, om voor een nachtje wat te regelen. En ik ben vandaag er mee verder gegaan. Half 6 opgestaan, 6 uur in de auto...........weer naar amsterdam. Toen kreeg ik het telefoontje dat een andere medewerker, vertrokken was met onze auto, rijbewijs en nog meerdere dingen had gestolen van een van zijn collega's ...............en onderweg was naar zijn eigen land. Dus weer door naar de politie............alles regelen.

AL met al, twee zware K dagen gehad, doodmoe ben ik vanavond om 8 uur thuisgekomen. Het enige positieve was, dat ik van de directie van mijn klant de complimenten heb gekregen, en van de medewerkers een smsje, dat ze toch wel blij met me waren.

Maar dat was nou mijn koninginnedag, van 8 uur sochtends tot half negen savonds druk geweest, en dat allemaal in en om Amsterdam, waar je niet veel kan met je auto op zo dag!!

Ik zeg maar zo.............geen baan, maar een bestaan!!!!!!!!! Heb baaslief gisterenmiddag gebeld dat ik een nieuwe baan ging zoeken, maar goed hij had wel door dat dat niet serieus was.

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-03 21:47

je bent een SuperPipo! maar goed dat jij er bent want niet iedereen staat stevig genoeg in zijn schoenen om dat voor elkaar te krijgen, ik in ieder geval niet! pluim van SP Lachen

enne vertel eens wat meer over die supergave nacht... Knipoog

chantal1

Berichten: 5310
Geregistreerd: 14-11-01
Woonplaats: zeeuws-vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-03 21:50

Het heeft je zeker niet mee gezeten maar je hebt wel erg leuke complimenten gehad en dat is dan toch weer positief.
Nog een dagje en dan is het lekker weekend, even rust Lachen

Fitzroy

Berichten: 25105
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-03 21:54

Pfff ..... ik ben nu toch maar weer blij met mijn 9 tot 5 baantje Knipoog.
Hoewel ik gisteren met mijn ziel onder mijn arm rondliep dus ik had je best even kunnen helpen Haha!

Ach, Piep, het was toch prutweer dus zoveel heb je niet gemist (hooguit een paar uurtjes slaap Schijnheilig )
Laatst bijgewerkt door Fitzroy op 01-05-03 21:56, in het totaal 1 keer bewerkt

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-03 21:55

Petje af voor jou meid!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-03 22:08

De helft van de ellende heb ik niet opgeschreven. Dat kan niet, dat is bedrijfsinfo. Maar gelukkig heb ik een hele lieve baas, die me om de zoveel tijd belde om een peptalk te geven, maar op een gegeven moment dacht ik toen ik zag dat hij belde en hij wat opbeurends zei ik ga nu heel hard janken. Niemand werkte mee, en de ellende stapelde zich maar op. Dus ik was het echt zat, en nu nog steeds. Ben thuisgekomen, heb een wijntje ingeschonken, en pasta besteld! Nu even bokken...........

Sprintje

Berichten: 2144
Geregistreerd: 31-03-03
Woonplaats: Emst

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-03 22:14

Nu eerst even lekker voeten omhoog en relax en morgen lekker tijd inruimen voor bij de paarden! Daar knap ik in ieder geval altijd van op!

Barb

Berichten: 12082
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-03 22:14

ja klinkt er gezellig Haha! werk je voor een uitzendburo??
en zo ja voor welk, ik ben niet nieuwsgierig Schijnheilig

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-03 22:28

Goed dat je baas het ontslag niet serieus zag Knipoog Maar goed gedaan hoor, ik zou het, denk ik, niet kunnen opbrengen! Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-03 22:31

Sprintje schreef:
Nu eerst even lekker voeten omhoog en relax en morgen lekker tijd inruimen voor bij de paarden! Daar knap ik in ieder geval altijd van op!


Na alle ellende vandaag, ben ik voor ik naar huis ging, even langs mijn veulen gegaan. Ik had de enorme behoefte om even een knuffel te geven aan hem. Helaas beet ie direct in mijn arm.........de etter Haha!

Sprintje

Berichten: 2144
Geregistreerd: 31-03-03
Woonplaats: Emst

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-03 22:32

oh, misschien toch niet zo'n goed plan dan... morgen beter???

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-03 23:10

Ik hoop dat ik morgen wat eerder vrij kan nemen, maar ik weet mijn planning, dus waarschijnlijk gaat dat niet lukken!

fabienne

Berichten: 4818
Geregistreerd: 14-07-01
Woonplaats: Wijchen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-03 23:15

He dat zo'n veulen je nou niet direct begrijpend liefdevol tegemoet komt. Snap je dat nou????????????? Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-03 23:18

fabienne schreef:
He dat zo'n veulen je nou niet direct begrijpend liefdevol tegemoet komt. Snap je dat nou????????????? Haha!


Nee vind het een rotstreek van hem Haha!

Adriana

Berichten: 11102
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Haselau

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-03 23:33

Hahahahaha het veulen wou je zeker even wakker maken, kon je er later wel even om lachen...

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-03 01:43

Pipo"]
[quote="fabienne schreef:
He dat zo'n veulen je nou niet direct begrijpend liefdevol tegemoet komt. Snap je dat nou????????????? Haha!


Nee vind het een rotstreek van hem Haha!
[/quote]


Was hem vast gelukt om even je gedachten af te leiden van je dag Knipoog

Franca

Berichten: 5745
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: Arabierenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-03 02:09

Hou het er gewoon maar op dat het een liefdesbeetje was Knipoog

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-03 08:49

getver wat een rotdagen wel fijn voor die meiden dat je er voor hun kon zijn.Hopelijk heb je het voorlopig weer rustig en gebeurd dit niet al te vaak.

Tyrza

Berichten: 10878
Geregistreerd: 11-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-03 09:09

Over coördnierend talent gesproken....

Bravo Pipo!

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-03 09:42

Er zijn inderdaad maar weinig mensen die dit na kunnen doen!! Super gedaan dus..

Wel erg flauw van je veulen dat je ie je niet iets anders verwelkomde..Haha!

Mause

Berichten: 2454
Geregistreerd: 01-05-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-03 09:53

Pipo schreef:
Ik heb een aantal buitenlandse medewerkers in dienst, en die komen voor een paar maanden in nederland werken. Daar regelen wij dus alles voor!


Ja, dat hoor je steeds meer hè, uitzendbureaus die dit erbij nemen. gelukkig doen wij dit (nog) niet, want het lijkt me een hele klus erbij... Heb me handen al vol aan mijn mensen die gewoon in NL wonen. Heb vanochtend al weer iemand aan me bureau gehad, die geen geld meer had om vanuit zijn nachtdienst naar huis te komen, omdat door de feestdagen zijn loon een dag later wordt gestort...

Maar wel goed van je, dat je het op je vrije dag het hebt weten op te lossen, je hebt zeker hart voor de zaak, dat kun je wel merken !

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-03 10:15

Tyrza schreef:
Bravo Pipo!
eigenlijk is het "Brava" omdat je het tegen een dame hebt Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-03 10:15

Kijk maar uit Mause............voor je het weet... beginnen er bij jou ook aan.!

Tyrza

Berichten: 10878
Geregistreerd: 11-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-03 10:29

Brava! Pipo is ook een macha... Knipoog

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-03 11:26

Pff, ik was helemaal gek geworden in zo`n situatie!
Je hebt het iig netjes kunnen oplossen!